כובעים לקיץ | כובעים לילדים | אקססוריז לקיץ | פריטי אופנה – כובעים

כובעים לקיץ | כובעים לילדים | אקססוריז לקיץ | פריטי אופנה – כובעים

מהרגע שאנו קטנטנים הכובעים הם האקססוריז הכי נלבש שלנו. כל תינוק רך שאך עתה יצא מהתינוקיה של בית החולים נחבש בכובע, לא משנה מה עונת השנה, גם בשרב הכבד ביותר בקיץ הישראלי נראה את הפצפונים הללו חבושים במצנפות דקות, כובעים ססגוניים ואף הכובעים בגיל הזה יסבירו לנו מה שלא נוכל לדעת במראה ראשוני בלבד, מי מהעוללים הקטנים הם בנים ומי הן הבנות, כמובן שהכובעים יסגירו מיד את מינו של הילוד לפי צבעם או הדוגמה על הכובעים. כובעים ורודים לבנות עם דוגמאות של לבבות, נסיכות או שלל ציורים נסיכותיים וכובעים בצבעי תכלת או לבן לבנים.

אין ספק שהכובעים מהווים פונקציה חשובה בארון הבגדים של ילדינו. אל אף שאין אנו חיים במדינה קרה, הכובעים הם חלק בלתי נפרד מפריטי הלבוש המצויים אצלנו. בקיץ כמובן כשהשמש קופחת על ראשינו נקפיד לחבוש כובעים על ילדינו שלא יקבלו מכת שמש ולא יאדימו פניהם. הכובע בקיץ אכן מקנה הגנה מאוד חשובה מפני השמש ובשנים האחרונות עקב עלית המודעות של הנזקים של השמש, ודרכי ההתגוננות מפניה, הפכו הכובעים פריט חובה מבספר אחת בארץ. ניתן לראות ילדים בחודשי הקיץ מסתובבים בחוף הים, בבריכה ואפילו ברחוב במיגוון רחב של כובעים. כובעי מצחיה ססגוניים שעליהם מתנוססים מיטב הדמויות שהילדים אוהבים, כובעי טמבל ישראלים קלאסיים ואפילו כובעים רחבי שוליים קטנים לבנות האופנתיות. גם הבנדנות הפכו להית חלק מהכובעים וגם הם נלבשות כהגנה מפני השמש והצהרה אופנתית.

מובן שגם בחודשי החורף, לא נוותר לילדינו את חבישת הכובע. בימים קרים, כשהאוזניים חשופות, תקפיד כל אמא פולניה שבנה יחבוש כובע לפני שילך לגן או לבית הספר. כובעי צמר או כובע גרב ואם אפשר צעיף תואם בהחלט זהו מראה חורפי קלאסי שתופס אפילו בארצנו החמה שבה ימי הקור והגשם מתגמדים ומצטמצמים למספר ימים בשנה בלבד. אבל את הכובעים אנו ממשיכים לקנות ושולפים אותם מהמגירה המיוחדת שלנו בארון בדיוק בימים האלו. כך קורה שכל ילד בישראל יודע כבר מגיל אפס כי לכובע שלו שלוש פינות וכמו בשיר הכובע הוך לחלק בלתי נפרד מהילדות שלו, גם בקיץ וגם בחורף.

 

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these