דיור מוגן פרטי

כל התשובות לשאלות הנפוצות על דיור מוגן

מה זה דיור מוגן? מה ההבדל בינו לבין בית אבות, ומה גורם לבני הגיל השלישי לבחור בו למקום מגוריהם בתקופת חייהם החדשה?

בעבר, בני גיל הזהב שכבר לא יכלו או לא רצו להמשיך להתגורר בביתם, היו עוברים אל בית אבות. כיום לעומת זאת, רבים מהם בוחרים בפתרון אחר – דיור מוגן. מה הסיבות לכך ומה בעצם נבדל דיור מוגן מפתרונות דיור אחרים? אספנו את כל המידע שיעזור לכם לקבל החלטה מושכלת. 

מה זה דיור מוגן?

דיור מוגן הוא מתחם מגורים ייעודי לבני ובנות הגיל השלישי. הוא מורכב מדירות מאובזרות ולעתים גם מרוהטות, שעוצבו תוך חשיבה על צורכי הגיל בהיבטי הנוחות והבטיחות. כך שאם למשל המחשבה על מעבר דירה היא תוצר של העובדה שהדירה הקיימת כבר לא מספקת סביבת מגורים בטוחה – דיור מוגן עונה על הצורך הזה. בין אם בכל הקשור למבנה חדר האמבטיה, דרכי הגישה לדירה וכדומה. ולכן מי שרוצה להמשיך לשמור על אורח חיים עצמאי, יכול לעשות זאת.

מאפיין נוסף של דיור מוגן, שמבדיל אותו מבית אבות, הוא העובדה שהמתחם לא מיועד בדרך כלל לקשישים סיעודיים אלא למבוגרים עצמאיים ופעילים. דיור מוגן מעניק להם את התנאים ליהנות מהיומיום, ומתמקד לא רק בפנים הדירה אלא גם בסביבתה. ברשת מגדלי הים התיכון למשל, תוכלו למצוא בתים הכוללים דירות במגוון גדלים לבחירה, בערים אטרקטיביות ובקרבה למגוון מוקדי עניין.

הדיירים ברשת מגדלי הים התיכון יכולים למצוא בכל בית קהילה חמה ומחבקת, דירה נעימה ומעוצבת למגורים, וכמובן גם שלל אטרקציות כמו חדר כושר, ספריה, לובי, חוגים והרצאות שמתקיימים בתוך המתחם ועוד. זאת בנוסף לצוותים מקצועיים שערוכים לענות לכל שאלה ולסייע בכל עניין, כמו גם שירותי שמירה מסביב לשעון. 

לסיכומו של עניין, אם אתם מחפשים פתרון שיספק לכם את הבסיס להמשיך וליהנות מהחיים, דיור מוגן הוא הבחירה המובילה עבורכם. רשת מגדלי הים התיכון כוללת מספר בתים ברחבי הארץ, כך שתוכלו לבחור את המיקום המדויק ביותר עבור הצרכים וההעדפות שלכם.

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these

No Related Post