דיור מוגן פרטי

כל מה שרציתם על השקעות נדל"ן בחו"ל

תשואות יפות, אפשרויות מימון חדשות ותנאים ששוק הדיור הישראלי לא יכול להתחרות בהם – הופכים השקעות נדל"ן בחו"ל לפתרון מוביל בקרב ישראלים. איך זה עובד ואיפה כדאי להשקיע?

חדר שינה
בהשקעות נדל"ן בחו"ל ניתן לרכוש דירות אטרקטיביות, גדולות ובמיקום טוב יותר.

רבות נכתב כבר על בועת הנדל"ן הישראלית, שהופכת את החלום של בעלות על דירה לרחוק במיוחד. אלא שבזמן שחלק מהישראלים מתמקדים במצב הקיים, אחרים מחפשים חלופות מעבר לים – בדגש על השקעות נדל"ן באירופה. אם בעבר המחשבה על נכס בחו"ל נתפסה כרלוונטית רק לקבלנים, יזמים או מי שמתכוון לרכוש דירה למטרות מגורים – כיום גם אנשים פרטיים בוחרים לייצר לעצמם אפיק הכנסה נוסף באמצעות נכס מניב.

ואכן, כשבוחנים את הפערים בין מה שניתן לרכוש בישראל לבין הפתרון המקביל שמוצע בחו"ל תמורת אותו הסכום – רואים שהחלופה עולה בהרבה על ההיצע בארץ. במקום להתפשר על דירות קטנטנות או במיקום פחות אטרקטיבי, בחו"ל ניתן לרכוש דירות גדולות יותר, במיקום מרכזי ותיירותי ובתשואה גבוהה יותר. 

כיצד למקסם פוטנציאל של השקעות נדל"ן בחו"ל?

למרות שהיתרונות הרבים שמנינו הופכים השקעות נדל"ן בחו"ל לפתרון נוח, חשוב להיערך אליהן מראש. איתור השקעות פוטנציאליות, חישוב כדאיותן, סגירת העסקה ואיתור דיירים לנכס, הן פעולות מורכבות מאוד כשמדובר במדינה שאינכם מכירים היטב. כך שאם אתם חושבים על השקעות נדל"ן באירופה או בכל מקום אחר, כדאי להתייעץ עם גורמים מקצועיים.

יורופה נדל"ן לדוגמה, מתמחה באחד מהשווקים הצומחים ביותר בעולם של השקעות נדל"ן בחו"ל כיום – פורטוגל. המדינה שמציעה נכסים אטרקטיביים ביעדים תיירותיים, בעלות משתלמת ועם מגוון פתרונות מימון, הפכה ובצדק לבחירה המובילה של משקיעים רבים. יורופה נדל"ן עוזרת ללקוחותיה למקסם את פוטנציאל הרווח – היא מציעה נכסים שנבחרו בקפידה, מלווה את תהליך הרכישה בהיבט המשפטי, מסייעת בגיבוש תוכניות פיננסיות ואפילו מנהלת את הנכס לאחר הרכישה.  

 השילוב בין השירותים הללו מעניק למשקיעים סל פתרונות מלא במקום אחד, עוזר להם לחסוך ולהימנע מבזבוז זמן, ומאפשר לאתר הזדמנויות אמיתיות. כך שאם גם אתם מתעניינים בתחום של השקעות נדל"ן באירופה, יורופה נדל"ן היא התחנה הראשונה שלכם.

ביניינים בעיר
חברת יורופה נדל"ן היא התחנה הראשונה בנוגע לרכישת דירה להשקעה בחו"ל

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these