מועדון ממברס | new members | כרטיס אשראי | חבר מועדון – ממברס

ממברס

מועדון חבר הוא דבר פופולרי בשנים האחרונות בהקשר הכלכלי של כרטיסי אשראי והטבות.

מאז ומעולם מועדון חבר היה מועדון יוקרתי שכל אחד חפץ להשתייך אליו. מועדון בו מתרחשים דברים בדלתיים סגורות שאינם נחלת הכלל של רב האוכלוסיה ורק יחידי הסגולה שזכו להצטרף למועדון החברים זכו בשירות מסוג כלשהו שאין למצוא בשום מקום אחר. כולנו היינו מעוניינים ביחס מיוחד, שינהגו בנו כלקוחות מיוחדים, vip , אנחנו מביטים בערגה על אנשים בעלי כח והשפעה שמקבלים הטבות למיניהם או באנשים מפורסמים שכל דלת נפתחת לפניהם ותמיד מקנאים בהם והינו רוצים להשתיך למועדון כזה בעצמנו ולקבל שירות יוצא דופן.

כזהו מועדון לקוחות ממברס.

מיהם ממברס? ומי זכאי להכנס לממברס? אם כך, לא כל אחד יכול להתקבל למועדון הלקוחות של ממברס. התנאי הראשון וההכרחי הוא להשתייך לקבוצה מסויימת מאוד הקשורה למקצוע. כל אחד שהינו עורך דין או רואה חשבון יוכל להתקבל לחברות ממברס. רק חתך מסוים באוכלוסיה בישראל יזכה להיות בממברס, והכל תלוי במקצוע שבחר לעצמו. אם עשה את הבחירה הנכונה ולמד משפטים, סיים את בחינות הלשכה בהצלחה וקיבל את התואר הרשמי עורך דין, יוכל להצטרף לשורות ממברס. גם רו"ח שסיימו את לימודיהם, עברו את בחינות וקבלו תעודת רו"ח יוכלו אף הם להיות חברי ממברס. גם בני המשפחה ובני זוג של עורכי הדין ורואי החשבון יוכלו לזכות בתואר ממברס הנכסף.

אם כן, לאחר שהצטרפו לשורות ממברס, במה יזכו יחדי סגולה אלו? אכן יזכו בשורת הטבות יוצאת דופן בהתאם למועדון היוקרתי אליו הם שייכים.

ההטבות שיקבלו הם ביטול דמי חבר כרטיס האשראי, הטבה משמעותית שחוסכת מאות שקלים בשנה.

הטבה נוספת היא קשורה בקניות ורכישות שנעשות על ידי חברי ממברס בחו"ל. יוכלו הם לרכוש מחו"ל ולשלם בתאריך שיבחרו כנח לתשלום ולא בהכרח בתאריך הסמוך למועד הקניה.

הטבה נוספת הקשורה לנסיעות עסקים לחו"ל וכמובן גם נסיעות לחופשה בחו"ל, חברי ממברס יוכלו להנות מהמועדון היוקרתי בשדה התעופה טרקלין דן.

אין ספק שמועדון ממברס הוא אחד המועדונים היוקרתיים והמשתלמים ביותר בארץ.

 

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these