תרומה לנגב בכל המובנים

 

עצם קיומה ופעילותה של החברה בנגב הופך אותה לאבן שואבת וגורם משיכה למשפחות נוספות וזהו חלק מתרומה לנגב. קיומם של מרבצי פוספט בדרום מהווה ערובה להישארות מפעליה של החברה עוד לשנים רבות.

החברה מהווה לא רק מקום פרנסה חשוב ומכובד לאלפי עובדים אלא גם מקור גאווה. תרומה לנגב היא גם תרומה למדינה, אשר נהנית מתקבולים בשיעור גבוה ביותר.

תרומה לנגב
תרומה לנגב היא תרומה לישראל

תרומה לנגב מכל הבחינות

תרומה לנגב עשויה להימדד במדדים שונים. חברת כיל אינה תורמת רק לכלכלת הנגב באופן ישיר אלא גם באופן עקיף. עובדיה ומשפחותיהם מהווים כוח צרכני רב ולכן גלום בהם פוטנציאל כלכלי נוסף, הבא לידי ביטוי בהיותן של משפחות העובדים צרכניות קבועות ושוטפות של מוצרי צריכה שונים.

מחקר שנערך בשנת 2010 העלה, כי כל מקום עבודה בחברת כיל מייצר עוד כ – 5.3 משרות במשק, אשר רובן בנגב. תרומתם לנגב מתמצה בהרחבה, גיוון והעשרה של שירותים שונים ובהם: חינוך, תרבות, רפואה, רווחה ועוד.

בשנים האחרונות משקיעה החברה מאמצים ומשאבים רבים בשמירה על איכות הסביבה, בצמצום זיהום האוויר ובשורה של פעילויות ישירות ועקיפות שיש בהן משום שמירה על איכות הסביבה.

תרומה לנגב ישירה ועקיפה

חברת כיל מתגמלת את עובדיה בנדיבות. השכר ותנאי העבודה שלהם הם מהטובים במשק. ערים ויישובים רבים בנגב המזרחי ובהם, דימונה, ערד, באר שבע, ירוחם, ערד, ובהם גם יישובים בדואים, נהנים מקיומה ומפעילותה של החברה.

החברה תורמת למיזמים שונים בקהילה ורבים מעובדיה מתנדבים במוסדותיה השונים בכלל ובמוקדים של אוכלוסיות חלשות, הנזקקות לטיפוח ולהעצמה.

כחברה המייצרת כ- 20% מהפעילות הכלכלית בנגב רואה עצמה כיל אחראית ומחויבת להמשיך להתבסס בחבל ארץ זה ולהיות בו עוגן כלכלי חשוב ומרכזי.

כיום, כאשר עובדים רבים במשק חשים מאוימים ולא בטוחים כלל במקום עבודתם, מהווה כיל עוגן של יציבות. האופק התעסוקתי של אלפי עובדיה נראה בטוח ומבטיח.

חברת כימיקלים לישראל ממחישה את חשיבותו של הנגב בכלל ושלה בפרט לכלכלת ישראל. יש למדינה אינטרס ברור בהמשך פעילותה של החברה.

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these

No Related Post