ניסאן מיקרה למכירה | ניסאן מיקרה מחיר | רכב סופרמיני – ניסאן מיקרה

ניסאן מיקרה למכירה | ניסאן מיקרה מחיר | רכב סופרמיני – ניסאן מיקרה

המכונית הסופרמיני של ניסאן החביבה והנוחה היא ניסאן מיקרה שמיוצרת בהודו ומגיעה אלינו לארץ ותופסת נתח שוק חשוב לצרכני מכוניות קטנות וקומפקטיות. כמובן שניסאן מיקרה אינה תתאים למשפחות גדולות או נהגים שחשוב להם תא מטען גדול ורחב לצורך נשיאה של ציוד רב, אך כמובן שניסאן מיקרה מתאימה באופן מושלם לנהגים שמחפשים רכב קומפקטי ומצויין לנהיגה בעיקר בתוך העיר הצפופה אך כמובן שגם מחוצה לה. הגודל הקומפקטי של הסופרמיני של ניסאן, מרגיש כמו כפפה על היד לעיר צפופה וגדולה שהפקקים, והדרכים בה הם שגרה יומיומית ובעיות החניה מגדירות אותה. עם ניסאן מיקרה החיים בעיר קלים יותר ונוחים יותר. היא תוכל להשתלב באופן קל ומהיר בין מכוניות בכל מקום חניה הכי קטן וכך הופכת ניסאן מיקרה לחייה אורבנית מושלמת כאילו נולדה על כבישי תל אביב, והיא אכן חביבה במיוחד על עכברי עיר ארץ ישראלים, שמחפשים רכב בטוח ואיכותי אך בעקר קטן שלא יתפוס הרבה מקום ושנח ופשוט להתנייד אתו ברחבות הצפופים ולחנות אתו גם במקומות שנראים בלתי אפשריים. ניסאן מיקרה הופכת את הבלתי אפשרי לאפשרי בהחלט.

עם נפח מנוע של 1.2 ליטר ו 80 כוח סוס היא עושה צעד קדימה אל תוך מכוניות הסופרמיני ברמה שלה, ודוהרת קדימה בחשיבותה ובנראות שלה בין הצרכנים של רכבים מסוג זה.

למרותהגודל הקומפקטי של ניסאן מיקרה , לא חסר בה כלום, ולא רק שלא חסר בה, האבזור שלה איכותי ומגוון. היא ניחנת באביזרי רכב חשובים ואיכותיים שנותנים לה קפיצת מדרגה מרכבים דומים מסוגה , וכך היא בולטת בשטח המכוניות סופרמיני עם שש כריות אויר שהופכות אותה לרכב בטיחותי, מערכת שמע ומערכות בקרה המטפלות באקלים הרכב ויכולת השיוט שלה ואפשרויות של שליטה מההגה על המערכות האחוריות שלה ובכך היא נותנת ערך מוסף בלתי מתפשר לנהגים שמחפשים לא רק נוחות מירבית וקומפקטיות אלא גם טכנולוגיה ואיבזור מהשורה הראשונה שמבליטים את הנוחות שברכב ומביאים את ניסאן מיקרה לשורה הראשונה של הרכבים מהסוג שלה, בנוסף לכל המעלות שלה, ניסאן מיקרה חסכונית בדלק וירוקה ודואגת לאיכות הסביבה.

 

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these