מחיר החלקה על הקרח | מופע החלקה על הקרח | כרטיס במבצע – החלקה על הקרח

החלקה על הקרח

מאז ומתמיד הוקסמתי כשראיתי החלקה על הקרח, משהו בדבר הזה תפס אותי, כל כך אצילי ומעורר הערצה ברקדנים על הקרח שמצליחים לגלוש באופן כל כך אצילי על המגלשיים ולהשאר באיזון ופשוט לזרום עם הקצב ולעשות עם הגוף שלהם דברים שמעולם לא חלמתי שאפשר לעשות. הסיבובים והפירואטים האלו הכל כך מהירים שרק בהחלקה על הקרח יכולים לקרות.

בילדותי הייתי צופה אינספור פעמים בהחלקה על הקרח, פשוט יושבת מהופנטת מול מסך הטלויזיה המציג תחרויות של החלקה על הקרח ולא משה מהמקום עד גמר התחרויות. נדהמתי לראות רקדנים כל כך צעירים ודקיקי גזרה שממש כאילו ריחפו מעל הקרח. רקדניות בלט בחצאיות טוטו אסופות שיער שמסתובבות אינסוף פעמים בקלילות וברכות על הקרח. אהבתי את התלבושות שלהם ואת הריקוד הזוגי בעיקר ולא הפסקתי לצפות בהחלקה על הקרח גם כשבגרתי והיו עוד ערוצים ועוד תכניות ותחרויות ספורט. תמיד תחרויות החלקה על הקרח היו גולת הכותרת עבורי.

והיתה את הפעם ההיא בה החלטתי לנסות להחליק בעצמי על הקרח. הגעתי עם חברים למשטח מיוחד להחלקה על הקרח וההתרגשות היתה רבה. נכנסנו לאולם הקפוא ולמרות שהיה קטן יחסית ולא כמו בטלויזה, נתקפתי בגלי התרגשות אדירה. האויר הקפוא והדי הקור ממשטח הקרח ריגשו אותי כאילו הייתי אני עצמי אותה בלרינה שעוד רגע תעלה על במת הקרח ותתחיל להחליק על הקרח בתחרות העולמית. ניגשנו לעמדת הקבלה וקיבלנו נעליים מיוחדות עם מגלשי קרח, ישבתי ונעלתי את הנעליים הכבדות כולי במתח ורוצה כבר להיות מוכנה לעלות על משטח הקרח. מכיוון שראיתי אינספור פעמים את תחרויות החלקה על הקרח וידעתי כל תנועה וכל תזוזה וראיתי אותה מכל הכיוונים בהילוך מהיר וגם בהילוך איטי, הייתי בטוחה שאני עולה על משטח ההחלקה ומיד גולשת ועושה פירואטים ואת כל התרגילים שהרצתי בראשי, דמיינתי כיצד אני גולשת אל מרכז משטח ההחלקה ומפליאה את כולם בריקוד מסחרר על הקרח ואיך כל הקהל המבקרים עוצרים כולם את עיסוקיהם ונועצים מבטים מתפעלים. כמה רבה היתה תדהמתי כשעליתי על משטח ההחלקה ושלחתי רגל ומיד נפלתי ולא הצלחתי לקום…

 

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these