יקב אדיר – ככה עושים יין!

יקב אדיר 

אם אתם אוהבים יין, יקב אדיר הוא המקום המושלם עבורכם, ממש גן עדן עלי אדמות. ביקב יודעים איך לעשות יין איכותי, ואתם מוזמנים להגיע, לטעום ולקנות. יש גם  סדנאות מיוחדות.

רבים הם האנשים שאוהבים לשתות יין, אבל מרבית חובבי היין לא יודעים את ההבדל בין יין איכותי ליין שאינו איכותי, עד אשר הם טועמים לראשונה את היין כפי שהוא צריך להיות. רק אז, הם מגלים את הטעם המופלא שהם פספסו כל השנים.

יקב אדיר הוא המקום שבו כל חובב יין יכול לגלות סוף כל סוף מהו יין איכותי אמתי, יין באיכות גבוהה עשוי ענבים איכותיים. היקב נמצא במורדות הר אדמון שבגליל העליון. זהו יקב משפחתי שהחזון שלו מתחילת דרכו היה להביא את היין הישראלי לרמה הגבוהה ביותר. היקב מייצר יינות איכותיים שמציגים תנאים מצוינים של גידול וביצור ענבים.

יקב אדיר מציע לכם יינות בארומה עשירה במיוחד, שעברו תהליך ייצור קפדני עם איכות ללא פשרות! אז אם חשבתם שכבר יצא לכם לטעום יינות טובים, חכו עד שתטעמו את יינות אדיר.

הכל מתחיל באדמה

כדי לעשות יין איכותי, צריך להבין בענבים, וכדי לגדל ענבים בצורה הנכונה כדי לייצר יין משובח, צריך להבין באדמה.

היין של יקב אדיר הוא מוצלח בעיקר מכיוון שהייצור של היין מבוצע בצורה הטובה ביותר, מהשלב הראשון שהוא גידול הענבים. תהליך הייצור מבוסס על 4 עשורים של ידע וניסיון חקלאי, וזה מה שמאפשר להשיג את האיכות הבלתי מתפשרת.

ההיכרות של המשפחה המנהלת את היקב עם עבודת האדמה ותהליך ייצור היין, החל משלב השתילה ועד לשלב הבקבוק,  היא שורש הסיבה ליינות המובחרים. כל שלב בתהליך הייצור מבוקר על פי הסטנדרטים המחמירים ביותר, ויש הקפדה על כל שלב בעשייה.

קצת על היקב והיינות

הענבים איתם יקב אדיר מייצר את היינות שלו גדלים בכרם בן זימרה שנשתל בשנות ה 80 בגליל העליון והוא כולל אדמות איכותיות המאפשרות גידול ענבים בתנאים אופטימליים, מה שמעניק להם טעם משובח במיוחד.

היקב הוקם בשנת 2003, ומאז הוא דואג לשמור על הסטנדרט הגבוה ביותר לאורך כל שלבי הייצור, כדי שכולנו נוכל ליהנות מיינות בטעמים הכי טובים.

בין היינות של היקב:

  • פלאט
  • שיראז
  • קברנה סוביניון
  • פורט אדום

מרכז המבקרים של יקב אדיר

אם אתם רוצים לטעום את היינות המשובחים ביותר בישראל, אתם מוזמנים למרכז המבקרים של היקב. במרכז המבקרים תוכלו לא רק לטעום אלא גם להכיר את תהליך הייצור של היינות.

בנוסף, מרכז המבקרים מזמין אתכם לימי כיף ואירועי חברות הכוללים ארוחות חלביות מפנקות, וגם להשתתף בסדנאות של יין וגבינות שבהן לומדים על הכנת גבינת עזים.

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these