הכשרת מאמנים אישיים – למי יש רצון להיות מאמן ?

הכשרת מאמנים אישיים

התחום של הטיפול בהכשרת מאמנים צורך אתגרים רבים. העיסוק בתחום הזה זה דבר אשר אינו מתאים לכולם, בעבור רבים מדובר בשליחות. הם מרגישים שצריך לרכוש הכשרה מתאימה במסגרת הכשרת מאמנים.  הקורסים מתקיימים במספר מרכזי לימוד. מאמן אישי יוכל להחזיק ברקע אקדמי קודם, ניסיון בתחום הטיפול או להיפך, להגיע אל התחום בלי ניסיון קודם.. לפעמים דווקא חוסר הניסיון וההיכרות הקודמת עם התחום, הם היתרון.

קורס הכשרת מאמנים – למי זה מתאים ?

תנאי הקבלה לקורס להכשרת מאמנים אינם גבוהים. אין צורך להציג  ציון של פסיכומטרי או תעודת בגרות עם ציונים גבוהים מאד. ההרשמה להכשרת מאמנים אישיים פתוחה בפני כלל המועמדים. כאשר הפרמטר המרכזי אשר מעניק את הקבלה אל הקורס הוא יחסי אנוש בין אחד לשני. תחום הטיפול מיועד לאותם אנשים אשר מסוגלים להקשיב ולהאזין מכל הלב, להכיל רגשות ,להיות כמשענת ולהעניק למטופלים כמות אינסופית של אנרגיה ותמיכה סיוע ואיכפתיות.

הכשרת המאמנים מעניקה למאמנים המתחילים כלים המקצועיים בשביל זה. קורסי הכשרת מאמנים כוללים בתוכם המון יידע מקצועי, שיחות אישיות וקבוצות אימון. כאשר מדובר בקורסי הכשרת מאמנים אישיים בבתי ספר מוכרים, תזכו בהכשרה טובה, נכונה, כוללת,ומאוד יסודית. תזכרו שזוהי זכות מאוד גדולה כדי לשמש עזרה לזולת. יחד עם הזכות הגדולה הזו, מגיעות גם חובות ומחויבות מקצועית. אין מדובר כאן בעוד מקצוע אשר מתאים לכולם. ישנם מקרים בהם הבוגרים של הקורס להכשרת מאמנים מחליטים לבסוף שלא לעסוק בתחום. חשוב לומר שמדובר בהכשרה המקצועית אותה קיבלו בקורס תוכל לשמש אותם בתחומים נוספים.

תכנית לימודים בשביל הכשרת מאמנים

הרבה סוברים שהכשרת המאמנים דומה להכשרת מטפלים מתחום הפסיכולוגיה או העבודה הסוציאלית. ולכן, כוללת תכנית הלימודים של הקורס, תכנים רבים שמגיעים מעולם הפסיכולוגיה. בהשוואה לטיפול פסיכולוגי, משמש המאמן כמקור כוח ומוטיבציה. קורס מאמנים מאפשר למטפל להפוך לדמות משמעותית בחיי אשר מנחה את המטופל איך הוא יכול להתמודד עם קשיים, רגשות כואבים, חרדות, פחדים, תסכול, ועוד.

קורס מאמנים אישיים יתן למשתתפים את היכולת להעביר הלאה מסרים של כוח, עצמה, שמחה, ואהבה. האימון הזה מעניק למטופליו ולמאמנים דרך חיים חדשה. הוא נותן כלים פסיכולוגיים להתמודדות נכונה עם המציאות, טכניקות לסיוע עצמי ומודעות עצמית, יכולת הקשה וליווי המטופל במסע אל תוך עצמו. האימון ניתן מתוך סיוע לתת לאדם להגשים את עצמו, לממש את כישוריו ולחיות חיים מאושרים. הכשרת מאמנים תהפוך אתכם לשותפים בכל הדרך..

 

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these