איכות גבוהה ומחיר נמוך-יש דבר כזה? -שוק העיר

כאשר מגדלים ילדים ומתמודדים עם משפחה גדולה שהצריכה שלה גבוהה בכל הקשור למוצרי מזון, הדבר עלול להכביד על כיסנו.

 

כולנו היינו מעונינים להשקיע את הטוב ביותר במשפחתנו בכל הקשור למזון.

 

תמיד נרצה שהמקרר יהיה מלא בכל טוב, בתוצרת טריה ובאוכל בריא ומזין.

 

חשיבות הבריאות והתזונה הנכונה היא גוברת במודעות אצל רובנו בשנים האחרונות. גוף בריא הוא מתכון לחיים בריאים ומאושרים ואחת הדרכים הנכונות לשמור על בריאות גופנו היא כמובן בהקפדה על המזונות שאנו אוכלים.

 

אצל הילדים שלנו ניכר כי החשיבות העליונה לאוכל היא הטעם. ילדים יעדיפו מזונות עתירי סוכר למרות שלא אחת אנו מוצאים כי הדבר מזיק לבריאותם. האחריות ההורית שלנו מתחילה בקניית המזון הביתה.

 

אם נקפיד לרכוש מזונות בריאים ואיכותיים, תוצרת טריה ומובחרת ולהעניק לילדינו מיגוון מזונות אטרקטיבים שהם ביסודם בריאים ואיכותיים, יגדלו ילדינו בסביבה בריאה וימשיכו את אורח החיים הזה גם בשנותיהם הבוגרות.

 

חינוך לבריאות מושפע לא אחת על ידי השוק המזון ולעתים אנו מוצאים כי הם לא הולכים יד ביד עם הצרכים הכלכלים שלנו. בעולמנו כיום מזון בריא וטרי יותר עולה יותר כסף.

 

בשוק העיר, רשת סופרמרקטים בפרישה ארצית, השכילו לעשות כאשר הבינו כי בריא וטרי יכול להיות גם זול.

רשת שוק העיר מציעה ללקוחותיה בדיוק את הדבר שאנו מחפשים, מזון איכותי , טרי ובריא אך במחירי שוק. וכך ניתן לעשות קניות בסופר שוק העיר שקרוב לביתנו מבלי לצאת מרוששים לאחר כל קניה שכזאת.

 

גם אני מצאתי, כי קניה קבועה בשוק העיר פותרת לי את בעיית יוקר המחיה והאיכות המוקפדת שאני שואפת לחיות בה. אני לא אתפשר על איכות המזון שלי ושל משפחתי, אך עדיין ארצה שהאיכות לא תבוא על חשבון המחירים.

 

וכך בקניות שאני עורכת בשוק העיר אני נהנית מכל ההיבטים הללו.

אני רוכשת ירקות ופירות באיכות גבוהה, מוצרי חלב ובשר איכותיים ומוקפדים ואני יודעת שכל מזון שנכנס אלינו הביתה ומתבשל אצלי בסירים יגיע לפיות ילדי ויגרום להם הנאה וגם בריאות.

וכל זה במחירים זולים כאילו יצאתי לשווקים המקומיים ואספתי את מוצרי המזון הזולים ביותר.

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these