קמפיין בפייסבוק פשוט ואפקטיבי

זה מכבר הוכחה היעילות העצומה של ניהול מסע שיווקי ופרסומי ברשת החברתית. הוכח, כי באמצעות הרשת ניתן לשמר מותג בתודעת לקוחות קיימים, להיחשף בפני לקוחות פוטנציאליים ולהיקבע בתודעת אלה ואלה כמותג חזק וייעודי המעניק ערך ללקוח.

אין ספק כי התפוצה העצומה של פייסבוק הגורמת לחשיפה רבה ובלתי נדלית של אנשים לעסק ולמותג וגם במסע שיווקי בעל היבט חברתי מובהק הופכת את הבחירה בו לניהול קמפיין לבחירה טבעית ומועדפת על רבים.

קמפיין בפייסבוק
קמפיין בפייסבוק גם בסמארטפון

מטרות קמפיין בפייסבוק

חשיבות קיומו של קמפיין בפייסבוק נובעת מהאפשרות להגיע באמצעותו לקהל יעד גדול ביותר מחד גיסא ואל קהל יעד ממוקד ומפולח היטב בעל פי פרמטרים מבוקשים מאידך גיסא.

באמצעות הקמפיין ניתן לגייס ולהניע אנשים לפעול מול עסק בכלל ומול מותג שלו בפרט, לחשוף את המותג בפני מעגל גדול של גולשים שהם חברים ואוהדים של עמוד הפייסבוק, להניע גולשים להשתתף בדיונים, להציע מבצעים, הנחות וצ'ופרים, לגייס גולשים להשתתף בתחרות שמעניקה פרסים, אפשרות שיתוף גולשים רבים במידע חשוב וחיוני על אודות המותג ועוד.

  הרשת החברתית הגדולה ביותר היא ללא ספק פלטפורמה אינטרנטית עצמתית ובעלת פוטנציאל עצום לחשיפה עבור כל עסק שמציע מוצר או שירות דרך קמפיין בפייסבוק

קמפיין בפייסבוק לתועלת המותג והציבור

באמצעות קמפיין בפייסבוק ניתן ליצור סביבה נוחה ונעימה לשיח על המותג ולאינטראקציה בין בעליו ובין מי שאמורים להיות צרכניו והנהנים ממנו. במסע שיווקי ופרסומי ברשת ניתן להשתמש במגוון גדול ורחב של אפליקציות המאפשרות לדייק את היעדים ואת קהלי היעד שהוגדרו מלכתחילה כרלוונטיים.

בפייסבוק ניתן למקסם את האופטימיזציה על מנת להשיג שיעור המרה מרבי ומיטבי, כלומר- להפוך את הגולש ללקוח.

הפייסבוק הוא יעיל גם כפלטפורמה חינמית וגם כנישה המאפשרת פרסום ממומן המעצים את החשיפה. מאחר שהרשת היא כיכר השוק הווירטואלי הגדולה והנפוצה ביותר טבעי שבוחרים לנהל בה קמפיין בפייסבוק. האינטראקטיביות המובנית ברשת, המהווה את אחד מגורמי המשיכה העיקריים לגולשים רבים, מאפשרת ליוזמי קמפיינים ולמנהליהם לאמוד את ההשפעה ואת התועלת. המשוב המיידי מאפשר למנהלי מסע השיווק והפרסום לשנות דגשים תוך כדי תנועה.

בשורה התחתונה: אין ספק כי רבים מבין המתנסים בקיום קמפיינים ברשת החברתית הגדולה והמשפיעה ביותר נוכחים לדעת כי קמפיין בפייסבוק עובד. נקודה!

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these

No Related Post