סרט בירושלים? יס פלנט!

1+1 יס פלנט | yes planet | כרטיסים לסרט – יס פלנט

אחד הדברים שמאד מפנקים זה קולנוע , אתם עייפים מהעבודה – רוצים לראות משו טוב . קצת פופקורן , קומדיה טובה או סרט מתח , משו של פעולה או איזה עלילה . אם אתם גרים בירושלים יש לי חדשות בשבילכם .

רשת הקולנוע יס פלנט , פתחה יחד עם קרן גבריאל שרובר – מרכז קולנוע גודל חדיש ואיכותי נוסף של רשת יס פלנט , יס פלנט ירושלים .

יס פלנט – פתחו את המתחם בין שער יפו לטיילת שרובר באזור הער העתיקה בירושלים – בלב האזור בין המתויירים בארץ – בן ירושלים החדשה לעתיקה .

המתחם עלה כסף רב – עלות הקמתו  נאמדת בכ 200 מיליון ₪ . ליס פלנט ניסיון רב , אין זה בית הקולנוע הראשון שהם מקימים – קדמו לירושלים – יס פלנט ראשון לציון , ויס פלנט רמת גן . ליס פלנט ניסיון רב בינלאומי בתחום הקולנוע , ולקרן שרובר בתחום התרבות , כך שמובטחת לכם חוויה בלתי נשכחת – עת תבקרו במתחם החדש של יס פלנט .

המתחם בנוי מ6 קומות – ובו 16 אולמות קולנוע , מתוך אותם 16 אולמות קולנוע ביס פלנט יש 2 אולמות שמשמשים גם להופעות והצגות גם של תיאטרון . בתוך מתחם יס פלנט נבנה גם אולם IMAX – יש רק שניים כאלו בארץ – אחד כעת בירושלים , באולם טכנולגיית סאונד איכותית שתעיף אתכם גבוה איכות הקרנה גבוהה במיוחד . אולם נוסף הינו אולם ה DX4 – שיכול להציג גם סרטי תלת מימד . אולמות נוספים אילו אולמות תצוגה לתערוכות שונות , וכמובן – מתחמי מזון – כמו בתי קפה מסעדות , וחנויות לשופינג לפני או אחרי הסרט .

לגבי חניה אל תדאגו – במתחם יס פלנט 350! מקומות חניה שמחכים רק לכם , בחניון של 3 קומות , חנייה נוספת תוכלו לחפש או במתחם התחנה , או באזור בכלל .

אם בא לכם תערוכה – מיציתם לזמן הקרוב את סרטי הקולנוע , וחוצמזה – סרטים יש גם בבית , במתחם יהיו אירועי תרבות שונים , ותערוכות מתחלפות . התערוכה בה פתחו את הקמת המתחם היא של האומן דוד גרשטיין העוסקת בדו קיום – האומן רוצה להאיר את עינינו לקונפליקטים המתהווים בסביבת החיים שלנו , כמו כן הוצגה תערוכת כרזות של ג'ימס בונד – הסרט הכי הכי של פעם – התערוכות אגב היו ללא תשלום .

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these