ביטוח מקצועי | אחריות מקצועית | ביטוח- ביטוח אחריות מקצועית למטפלים

ביטוח אחריות מקצועית למטפלים

ביטוח אחריות מקצועית למטפלים זהו ביטוח אשר נועד בכדי להעניק הגנה וחסות לכל אלו העוסקים במקצועות הטיפול השונים.

ביטוח אחריות מקצועית למטפלים זהו ביטוח אשר מיועד עבור כל אלו העוסקים במקצועות חופשיים כמו עורכי דין, טכנאים, רופאים, מתווכים, ועוד.

ניתן לבחור ביטוח אחריות מקצועית למטפלים שכן ישנם ביטוחים רבים וכל אחד מהם משתדל להעניק את הטוב ביותר על מנת שהלקוחות ישארו תחת אותו ביטוח.

ישנו למשל ביטוח אחריות מקצועית רפואית אשר אמור להעניק חסות לכל אלו העוסקים בתחומי הרפואה בין אם זה רופאים, קוסמטיקאיות,אחים ואחיות בבתי חולים, ועוד.

פעמים רבות ישנם תביעות הנעשות אל מול רופאים ואל מול מטפלים וזאת משום שמרגישים שנעשתה מעין רשלנות והטיפול שהגישו המטפלים איננו היה כראוי וכנכון.

לרוב המטפלים מופקדים על תהליכים רבים אשר כלולים וקשורים בתהליכי גוף ונפש של מטופלים.

כאשר מטפלים אינם מתנהגים נכונה כלפי מטופלים ומגישים להם טיפול רשלני אזי באותו רגע הם יכולים להכניס את עצמם לתביעות, שכן מושג התביעות הפך להיות בעל מודעות רבה בימינו, אנשים אשר חשים ומרגישים שנעשתה מולם רשלנות קמים ותובעים את אותם מטפלים.

על כן פוליסה של ביטוח אחריות מקצועית למטפלים זוהי פוליסה אשר מעניקה חסות והגנה.

קיימים בשוק מטפלים רבים העוסקים בטיפולים שאינם רפואיים אך באים במגע פיזי עם גוף הלקוח וממונים עליו במשך הטיפול. מטפלים שעוסקים במקצועות טיפול כמו  קוסמטיקאיות, פדיקוריסטים וכדומה עובדים על טיפול במגע ועלולים לעתים לשגות או לעתים שלא באשמתם המטופל יכול להגיב בצורה קשה לטיפול שלהם, אם אלרגיה או רגישות כלשהי לטיפול עצמו. במקרים אלו כאשר הלקוח אינו שבע רצון מהטיפול שקיבל ומעוניין לתבוע את המטפל, ביטוח אחריות מקצועית למטפלים מכסה את הוצאות המשפט ומגן על המטפל בגין הפסד ימי עבודה שגוזלים הליכים משפטיים, ביטוח אחריות מקצועית למטפלים מכסה גם את הוצאות שכר טרחה לעורך דין, שלא תמיד יהיה בידיו של המטפל לשכור במחיר הגון ובאופן עצמאי.

משום כך ביטוח זה נחשב לביטוח בעל משמעות וערך כה רב.

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these