גישור | לימודי גישור | לימודי אימון | הכשרת מאמנים – קורסי גישור

קורסי גישור

 

תחום נפוץ במסגרת לימודי אימון אישיים הם קורסי גישור. קורסי גישור נוגעים במספר תחומים: קורסי גישור עסקי , קורסי גישור זוגי , קורסי גישור לזוגות בתהליכי גיורשין , קורסי גישור בין בני משפחה ועוד.

קורסי הגישור חשובים ביותר ללומדים אימון אישי. שכן במהלכם יבינו הלומדים כיצד לבנות את הגשר ליחסים בין שני גורמים שיביא למאזן כוחות ועבודה משותפת בין שני הגורמים גם אם הם כרגע במצב של חוסר תקשורת או אי הסכמה או נתק מוחלט. קורסי הגישור ילמדו את המאמנים כיצד לבנות באופן הדרגתי ובטוח את אמון שני הגורמים זה בזה מחדש ולהביא אותם יחד לידי שיתוף פעולה והשגת מטרה משותפת, דבר שלא הצליחו לעשות בעצמם ללא התערבות הגישור, בגלל יחסים שעלו על שירטון, קשיים בתקשורת, או עבר משותף שגרם לשבירת אמון צד אחד או שני הצדדים.

בקורסי גישור ינסו ללמד איך לעבד שלב אחר שלב תהליך משותף בין שני צדדים שאינם מסכימים לעבוד יחד אך מעוניינים באותה המטרה. כדי להשיג את המטרה ימלאו שני הצדדים אחר ההוראות שיקבלו מהמגשר שיתן להם כלים חיצוניים להעזר בהם לצורך פתרון ביניים שלא הצליחו להגיע בזכות עצמם. בקורסי גישור יכשירו את המגשרים לפתוח את העיניים, הלב, והראש . יש צורך ביכולת הכלה גבוהה וסבלנות אין קץ בתהליכי גישור. המגשר עשוי להקלע באמצע בין שני גורמים שאינם מגיעים להסכמה ולעתים מקרים קשים של הטחת אשמה, ודברים קשים זה בזה. המגשר חייב להוות גורם חיצוני נייטראלי ונקי מביקורת, אל לו לתפוס צד בעניין הסיכסוך והוא חייב להתמקד באופן מקצועי בבנית הגשר לקירבה בין שני הגורמים, על מנת שיוכלו לשתף פעולה ולעבוד יחד בדרך להשגת מטרה משותפת. את זאת ילמד המגשר הצעיר בקורסי גישור ויוכשר לעבודה בתנאים הלא פשוטים המערבים מינעד רחב של רגשות עזים המתבטאים בתקשורת בין הלקחות שלו.

קורסי הגישור הם חלק הכרחי מלימודי האימון והם נלמדים בבתי ספר למאמנים כחלק אינטגרלי מהסילבוס. תלמידים רבים מרגישים כי קורסי גישור תורמים להם ברמה הגבוהה ביותר את הכלים שהם נדרשים לעבוד אתם במהלך תהליכי גישור ואימון של זוגות או חברות עסקיות.

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these