אופנה לילדים | תצוגות אופנה | מעצבי אופנה – אופנה

אופנה לילדים | תצוגות אופנה | מעצבי אופנה – אופנה

אם בעבר הלא רחוק אופנה לנשים תפסה את הנתח העיקרי בשוק בתחום האופנה בעולם, כיום  חל שינוי גדול ואמנם אופנה לנשים היא עדיין המרכיב העיקרי בשוק האופנה אך נוסף לה מתחרה לא קטן, אופנה לילדים. שוק האופנה לילדים הולך ומתרחב בשנים האחרונות וכספים רבים מושקעים ביצירת קולקציות שלמות לילדים של ביגוד, הנעלה ואקססוריז ממש כמו למבוגרים.

שוק האופנה לילדים התפתח בצורה יוצאת דופן וזאאת כמובן כי הוא נישען על הרגלי הקניה של הנשים. נשים רבות שאוהבות לקנות ולערוך שופינג של פריטי אופנה, ברגע שהן הופכות להיות אמהות הן מרחיבות את הדחף שלהן בקניית פריטי אופנה גם לילדיהם. שהרי אם הילד שלהן לבוש לפי צו האופנה זה אומר גם משהו עליהן.  כך החלו נשים רבות לרכוש פריטי לבוש מיוחדים המעוצבים במיוחד עבור ילדים ולא אופנת גן ובית ספר, אלא ביגוד מושקע מבדים איכותיים השואב את סגנונות האופנה שלו מהאופנה של המבוגרים וממה שמתחדש בעולם.

חנויות בגדים ורשתות אופנה החלו להביא ולייצר קולקציות שלמות מיוחדות לילדים. ואופנה לילדים הפכה במהירות לדבר שבשגרה אצל כולנו. גם רשתות וחנויות העסוקות באופנה אך ורק לילדים וכן רשתות אופנה גדולות וידועות שפתחו מחלקות נפרדות לילדים. כך הם תופסים את הקנייניות המבטיחות הלא הן האמהות שמסתובבותלקניות עבורן ועבור הילדים שלהם כי מה שטוב להן טוב גם לילדיהן.

פירסומים רבים של אופנת ילדים מגיעים לכל אחד, גם לילדים.אם זה אופנה לילדים בשלטי חוצות או בטלויזיה והילדים מהר מאוד שואבים וסופגים את צו האופנה ופועלים בהתאם. ילדים רבים מודעים ללבוש שלהם ומעדיפים בגדים מסויימים , סגנונות ספציפים וכבר לא נותנים לאמא לקנות להם מה שהיא רוצה. הקניונים וחנויות האופנה לילדים מלאות בהורים וילדים דעתניים שכבר בגיל ארבע יש להם אמירות אופנתיות ודעות בנושא. הם מכתיבים אופנה בגן ובבתי הספר וסוחפים אתם את שאר הילדים ואת ההורים וארנקם שמתרוצצים בין חנויות אופנה לילדים בכדי לרכוש עבורם את הבגדים על פי רצונם וטעמם. אופנת ילדים אינה נופלת מאופנת המבוגרים והילדים של היום מודעים לתחום האופנה.

 

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these