תיק גב או תיק צד? -תיקים

תיקים הם האקססוריז האהוב עלי ביותר.

אני קונה תיקים כל השנה, בחורף ובקיץ, וגם כשיש לי מיגוון רחב של תיקים בבית, אני עדיין נמשכת לתיקים חדשים ויפים שאני רואה ברשתות אופנה וחנויות שונות לביגוד ואקססוריז.

 

תיקים מעניקים לי את האפשרות לאבזר את הלוק שלי בעוד פריט אופנתי ויפה שיכול להקפיץ את המראה שלי למשהו אחר, שיקי ומושלם ברגע שיש עלי תיק מיוחד ויפה.

 

שלא כמו בגדים שי צורך למדוד ולהתאים לגזרת הגוף, דבר שלעתים לא פשוט לעשות, ולא תמיד מה שרואים בחלון הראווה אכן מתאים לי, תיקים אפשר לקנות באופן חופשי גם בקניות אונליין כיוון שאין צורך למדוד אותם, אין להם מידות ואין חשש שלא יתאימו למידות הגוף.

 

אך גם בתיקים יש מיגוון ודוגמאות רבות שיכולים להתאים לאחד ולא לאחר.

יהיו אנשים שיעדיפו תיקי גב לנשיאה מאחור על הגב עם רצועות, תיקים מאוד פרקטיים במיוחד לנסיעות, טיולים ואפילו לעבודה. גם אמהות לקטנטנים יעדיפו תיקים לנשיאה על הגב כשידיהם משוחררות לנשיאת התינוק.

 

אחרים יעדיפו תיקים עם רצועה ארוכה אותם ישאו על הכתף באלכסון או תיקים בעלי רצועה קצרה לנשיאה על כתף אחת.

חשוב להתאים את גודל התיק ומשקלו לצורת הנשיאה שלו בכדי לא להזיק לגוף. תיק גדול וכבד בעל רצועות קצרות לנשיאה על כתף אחת עלול להכביד במשקלו על צד אחד של הגב ולגרום לשרירים תפוסים וכאבים.

חשוב כי כל אחד יבין איזה מבין התיקים הקימים בשוק מתאים לו ויתחשב גם בכך ולא רק בעיצוב התיק והצורה החיצונית שלו.

תיקים לערב הם עולם בפני עצמו. כל כך הרבה תיקים במיגוון סגנונות, צורות וצבעים מחומרים שונים יש כיום בשוק, כולם אופנתיים, גם תיקי קלאץ, תיקיפ וינטאז' כאלו שהסבתות שלנו השתמשו בהם ותיקים שהם למעשה ארנקים גדולים לנשיאה ביד ללא רצועה גם הם מככבים בתיקי הערב.

 

כשאר אנו מתלבשים לארוע או לבילוי בערב, תיקי הערב הם חלק בלתי נפרד מהמראה הכולל ליצירת לוק מושלם לארוע.

וכך, תיקים על כל מיגוון העיצובים והסגנונות , מככבים כאקססוריז אופנתי ופופלארי אצל נשים גברים ואפילו ילדים.

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these