שחייה מקצועית | שחייה תחרותית | בריכות שחייה | שחיית חזה – שחייה

שחייה מקצועית | שחייה תחרותית | בריכות שחייה | שחיית חזה – שחייה

משפחות רבות בעלות בתים פרטיים מתקינים בריכות שחייה בחצר ביתם. בריכת שחייה הפכה להיות סמל סטאטוס למצב כלכלי גבוה ולחיים טובים בחברה שלנו. ומדוע בריכת השחייה מסמלת את החיים הטובים, זאת מכיוון ששחייה נתפשת אצל כולנו כפעילות טובה ובריאה שמביאה לחיים טובים ומאושרים.

ואכן, לשחייה יש סגולות מרפא רבות. בשנים האחרונות אף התפתחו שיטות טיפול רבות הקשורות לשחייה ולמים. טיפולי וואצו למיניהם בבריכות שחייה מושכות מטופלים רבים עם מגוון בעיות בריאותיות שמאמינים כי השחייה במים תוכל להואיל לגופם. גם נשים בהריון יעדיפו שחייה במים בשלבי ההריון השונים כדי לאפשר להתחבר לתינוק ששוחה בפנים ולגופן לנוע בקלילות ובזרימה.

שחייה במים וטיפולי מים טובים לא רק לאנשים בעלי בעיות רפואיות כי אם גם לאנשים הבריאים והספורטיבים שמעוניינים לתחזק את גופם באורח קבוע וליצור עבור עצמם חיי ספורט פעילים וטובים. השחייה מאפשרת פעילות גופנית בריאה ונכונה שגורמת לשרירים להתפתח בצורה נכונה, לגוף לייצב את סיבולת לב ריאה ולנשימה להיות סדירה ונכונה. השחייה היא גם כלי נפלא לפינוק. כשאנו מעוניינים לנפוש ולהרגיע את הגוף ואת הנפש אין דבר טוב יותר ונגיש יותר משחייה במים. כשאנו חושבים על פינוק הגוף ההקשרים שעולים לנו מיד בראש הם רגיעה במים. אם שכיבה באמבטיה ואם בדרך פעילה קצת יותר שחייה במים צלולים. כל אחד מאתנו עצם פעם את עיניו וחלם על הרגע בו הוא צועד על החול הנעים ונכנס למי ים צלולים בחוף ים בתולי וכחול עז ושוחה אל תוך המים הזכים. השחייה היא שוות ערך לאושר עילאי. היא ממלאה באנרגיות חיוביות ובחיות תוססת ומעשירה את העולם הפיזי שלנו.

רבים מהמבוגרים החיים ליד חוף ים רגילים מזה שנים בשחייה בים בשעות הבוקר, בכל עונות השנה ובכל מצב הם פותחים את יומם בשחייה טובה במים בים הפתוח. השחייה ממריצה אותם וממלאה להם את היום באנרגיות ומטויבצייה להמשך. אנשים אלו ששחיה היא חלק בלתי נפרד מחייהם זוכים לחיים בריאים ומאושרים והם מסוגלים להמשיך לשחות גם בגילאים מבוגרים מאוד דבר המעשיר את חייהם.

 

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these