רוצים בית מעוצב במחירים הוגנים? -מטבחים מעוצבים

אחד הדברים שאני הכי אוהבת לעשות בתקופה האחרונה להנאתי, הוא לעיין בתמונות של מטבחים מעוצבים מסוגים שונים ולהתרשם מהעיצובים המגוונים.

אני בעצמי מאוד רוצה להחליף את המטבח הישן שלי בבית לאחד המטבחים שאני רואה במיגוון המטבחים מעוצבים ברשת, באתרים שונים או במגזינים. יש כל כך הרבה מיגוון של מטבחים מעוצבים עד כי הבחירה היא בהחלט לא פשוטה. כל המטבחים מעוצבים נראים יפים וחדשים. אך יש המון דברים שצריך ךדעת על מטבחים מעוצבים לפני שרוכשים אותם והדברים הללו אינם קשורים בהכרח לאסטיתקה ולעיצוב.

 

לפני שאתם רוכשים את אחד מבין אלפי המטבחים מעוצבים שקיימים כיום שבוק, רצוי שתדעו מספר דברים שיעזרו לכם בבחירת המטבח שמתאים לכם.

דבר ראשון, לא לכל אחד מתאים אותו מטבח בדיוק , ולכן מטבחים מעוצבים שראיתם אצל חברים לא בהכרח יתאים גם לצרכים שלכם. חשוב לדעת מה הצרכים שלכם לפני שאתם מחפשים מטבח וכדאי להגדיר צרכים ואפילו לשבת ולערוך רשימה.

הרשימנ תכלול מספר נפשות בבית, גילאים, גבהים, למשל אם יש הרבה ילדים צעירים שווה לייעד ארונות איחסון תחתונים כאלה שישמשו גם את בני הבית הצעירים והם יוכלו להיות עצמאיים במטבח מבלי לבקש כל עזרה מהמבוגרים שיורידו להם כוס בכדי למלא מים וכן הלאה.

 

בהגדרת הצרכים, כדאי גם להבין מה אנו דורשים מהמטבח ומהי סוג הפעילות אותה אנו מעוניים לבצע במטבח. כך למשל משפחה שמבשלת לרב בבית תהיה שונה בבחירת המטבח ממשפחה שלרב אוכלת בחוץ או קונה אוכל מוכן הביתה. תכנון המטבח והקדשת מקום למוצרי חשמל, כיריים תנור יהיו שונים ויש הבדל בין מטבחים מעוצבים שנעשית בהם רק פעילות מעטה ורובה איחסון לבין מטבחים מעוצבים שפעילים רב שעות היום לבישול, אפיה וייצור מאכלים שונים ולכן חשיבות המיכשור רבה, כמו גם המקום הנדרש על השיש או מישטחי עבודה.

 

לעתים אנו חושבים שמספיק להתבונן בתמונות של מטבחים מעוצבים ולהחליט מה אנו אוהבים ואת המטבח הזה לרכוש, אך אין זה כך בהחלט. יש לעשות עבודת הכנה רבה בכדי לקנות את המטבח המושלם עבור כל אחד ואחד מאתנו.

 

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these