קריית שדה התעופה | מתחם עסקים | airport city – איירפורט סיטי

איירפורט סיטי

 

איירפורט סיטי הינו למעשה מתחם עסקים בקרבת העיר.

המתחם של איירפורט סיטי נקרא גם בשם "קריית נמל התעופה",

הוא מציע עבור החברות השונות לפתח בהם את המרכזים אשר חשובים עבורם, כמו מרכז שירות לקוחות, מרכז לוגיסטי, ועוד.

 

למעשה מיקומו של איירפורט סיטי נמצא בקרבת נמל התעופה בן גוריון והוא גם נמצא בקרבת מקום אל כל הערים אשר נמצאות מסביב.

תכנונו של מתחם זה התחיל בשנת 1997 בעת שחברת איירפורט בע"מ החליטה להשביח את האזור הזה, ובשנת 2001 כבר התחילו אנשים להתאכלס במקום זה.

ההגעה למקום זה היא מכביש 453 שמחבר בין נמל התעופה לבין שוהם. אם הנכם רוצים להגיע בתחבורה ציבורית אזי קיימת אפשרות זאת, ואכן ישנה תחבורה מכל הערים המרכזיות שבסביבה.

 

אנו יכולים לראות שכיום ישנם חברות רבות אשר מנהלות ממנו את המרכזים השונים שלהם, מפני שמתחם זה הוא בשילוב של קרבה אל כל הערים שמסביב אזי זה הופך את המקום הזה לנוח ביותר, ואכן הוא מעניק את האפשרות לכל החברות השונות להתרכז בעבודתם ולחברה אשר מנהלת לדאוג לכל הדברים אשר מסביב.

 

האיירפורט סיטי הוא עם גישה לכל הערים מפני קרבתו להכל, ומפני שמקום זה ממוקם בקרבה אל ערים רבות אזי ניתן לראות שהוא מאפשר לגייס עובדים מכל הערים האחרות.

אפשרויות ההגעה למקום זה הם פשוטות ונוחות ועל כן הם הופכות את המתחם הזה למבוקש, העובדים אשר מגיעים יכולים להגיע באמצעות דרכים קלות מהכביש הראשי.

 

חברת איירפוסט סיטי בע"מ משתדלת לדאוג לכם ככל האפשר, ואכן אנו יכולים לראות שבמתחם זה ישנם שפע רב של מסעדות, מרכזי עבודה ולוגיסטיקה, אזור מסחרי ועוד.

כמו כן קיים מרכז קונגרסים אשר משמש את החברות לריכוז של העובדים, ולבצע במקום השקות שונות, והרצאות. ואכן כל אלו אשר מגיעים למתחם זה נהנים מכל מה שמציע עבורם מתחם חדשני זה, והפלוס הגדול זה שמתחם זה של איירפורט סיטי נמצא בקרבה של נמל התעופה בן גוריון, ובעצם ניתן להגיע לשם בקלות בנסיעה שהיא פרטית או על ידי תחבורה ציבורית שהערים שמסביב לה.

 

המתחם של איירפורט סיטי הוא אחד מן המתחמי עבודה אשר מעניקים נוחות רבה לעובדים ולחברות וזאת אודות לכך שהחברה דואגת לכל הפרטים החל מהקטנים ועד הגדולים, וזה יוצר בעצם סביבת עבודה ידידותית ונעימה עבור כולם.

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these