קפה חלומי בכל בוקר -מקציף חלב

אני כל כך אוהבת את הבוקר, כנראה שאני טיפוס של בוקר קלאסי. אני אוהבת להתעורר ממוסיקה נעימה ולפקוח את עיניי באיטיות כשקרן אור של שמש מלטפת חודרת מבעד לתריסים ומאיצה בי לקום מהמיטה. אני חושבת על הקימה וחיוך עולה על שפתי ולא בגלל שאני לא אוהבת להתפנק במיטה ולישון עוד קצת, אלא בגלל שאני כבר צעד אחד קדימה, חושבת על הקפה של הבוקר.

 

אין דבר שאני יותר אוהבת במהלך הבוקר מאשר הקפה שלי הראשון שפותח לי את היום ועושה אותי מאושרת ומאוששת וכמהה לפתוח יום חדש. פעם הייתי קמה בבוקר ויורדת למטה לבית הקפה שכונתי, כי היה שם קפה איכותי ויותר חשוב מזה מקציף חלב במכונת הקפה הגדולה שהיה עושה את העבודה הטובה ביותר ומקציף חלב חם כאילו היה במרקם של קצפת.

אבל לאחרונה אני פחות ופחות משכימה קום ויורדת לבית הקפה שלנו, גם כיוון שהתאכזבתי מספר פעמים מאיכות הכנת הקפה ומקציף החלב שלהם שקצת השתבש לאחרונה או שאולי הברמנים החדשים פחות בקיאים בתפעול מקציף חלב ומכונות קפה תעשייתיות. בכל מקרה גם מחירי הקפה אילצו אותי לחשוב על פתרון אחר יצירתי לאהבת הקפה הבלתי מתפשרת שלי בכל בוקר.

 

בוקר אחד בעודי יושבת ושותה קפה וקוראת עיתון, אני נתקלת בתמונה של מכונת קפה איכותית שיש לה מקציף חלב שמחובר אליה במבצע מדהים ואז עלה לי הרעיון הגאוני בראשי, לרכוש לי מכונת קפה ומקציף חלב, כך שישרתו אותי בכל עת שארצה מבלי להוציא כספים מיותרים שאין לי. התלהבתי מאוד מהרעיון והתחלתי לברר על מבצעים שונים של מכונות קפה ומקציף חלב. נוכחתי לדעת שי מכונות קפה שמגיעות גם בנפרד מהמקציף חלב והן לא פחות טובות ולאחר שעשיתי מספר בירורים החלטתי לקנות לי מכונה שעליה החלטתי וזו כבר היתה ההחלטה הטובה ביותר שעשיתי בזמן האחרון.

 

כשהגיעה מכונת הקפה לביתי יחד עם מקציף חלב איכותי , שמחה רבה אחזה בי ורק אז נוכחתי לדעת עד כמה חכמה הייתי בהחלטה לרכישת המכונה ומקציף חלב לביתי. הקפה שהכנתי במכונה יצא מושלם ומאז אני מכורה לקפה שלי בכל בוקר.

 

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these