קורס אימון | לימודי גישור | קורס מאמנים- קורס גישור

קורס גישור

פעמים רבות במהלך החיים אנשים מוצאים את עצמם תחת מצבים שהם אינם יודעים כיצד לפתור בינהם בעיות, נוצר סכסוך אשר אין לו פתרון ולעיתים הוא אף מגיע לידי מצב אשר בו צריכים לערב גורם צד ג'.

הצג השלישי עוזר לשני הצדדים להגיע לידי פתרון אחיד.

פתרון זה יכול להיות על ידי כך שהולכים לבית המשפט ובית המשפט הוא זה אשר מגיע ליד ההחלטה הנראית הטובה ביותר בעיניו, על פי הנתונים של שני הצדדים המסוכסכים.

כמו כן ניתן ללכת למגשר אשר עוזר למסוכסכים להגיע לידי פתרון אחיד, המגשר הוא אדם אשר למד קורס גישור ובמהלך אותו קורס הוא מקבל ידע וכלים אשר עוזרים לו ללמוד להתנהל נכון כאשר מגיעים אליו צדדים מסוכסכים.

במהלך קורס גישור לומד התלמיד את כל הידע הרב ואת כל התוכן אשר באמצעותו הוא יכול להפוך להיות מגשר מקצועי אשר יכול בסופם של הלימודים לנהל תהליך גישור באופן מוצלח וטוב שרק בוגרי קורס יכולים לנהל.

 

קורס גישור זהו קורס אשר נועד עבור כל אלה המרגישים שיש להם את הכוחות ואת היכולת להתמודד מול אנשים מסוכסכים הנמצאים תחת מצב קשה של סכסוך, לשמוע את דעותיהם וטענותיהם של שני הצדדים, להבין מהם האינטרסים של כל צד ולבחור את ההחלטה הנכונה והטובה ביותר אשר מקובלת על שניהם ובכך ניתן להגיע לסיומו של הסכסוך.

במהלך קורס גישור נפגשים המעצבים בחדר מפגש אשר בו מתקיימות פגישות גישור ובמהלך הלימודים הללו מקבלים אלמנטים רבים אשר עוזרים להתנהל בתוך מהלך גישור.

 

על ידי קורס גישור לומדים התלמידים מהם הדרכים הנכונות בכדי להתנהל בתוך עולם הגישור, להבין כיצד הזמן הנכון להציב גבולות ונקודות ציון אשר יהוו ביקורת עבור הצלחת הליך גישור.

ואכן פעמים רבות אנשים מעדיפים ללכת למגשר אשר יעזור להם להגיע לפתרון במקום לעבור תהליכים משפטיים אשר נתונים בסיבוכים רבים וטרטורים ארוכים, וגם כאשר הם מגיעים לידי החלטה אזי זוהי אינה החלטה אשר מקובלת על שני הצדדים, ועל כן פעמים רבות תהליך הגישור עדיף יותר.

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these