קולנוע | כרטיס לסרט | אולמות קולנוע |1+1 – סינמה סיטי

סינמה סיטי

הורים רבים מחבטים עם השאלה מה לעשות עם הילדים בימי החורף הגשומים. מכיוון שמקומות הבילוי האולטימטיבים שמיעודים לילדים כגון פארקים, גני שעשועים וגני משחקים אינם רלוונטים בחורף, נותרים הורים רבים ספונים בבתיהם בשעות אחר הצהריים יחד עם ילדים משועממים הנצמדים למסכי הטלויזיה ומסכי המחשב ואינם נהנים מחוויה משפחתית מעשירה.

לכן, הורים רבים מחפשים מקומות בילוי להם ולילדיהם שיענו על מספר דרישות- מקום בילוי מקורה ומוגן מפני הגשם, מקום בטוח ונעים, ומקום שיכול לספק חוויה משפחתית נעימה ומעשירה להם ולילדיהם.

סינמה סיטי עונה על כל הדרישות הללו. הורים המחפשים בילוי עם ילדיהם אחרי שעות הגן ובית הספר ישמחו לקחת אותם לסינמה סיטי, מתחם גדול של בתי קולנוע איכותיים ולהעביר שם מספר שעות בבילוי משפחתי איכותי. לצפות יחד בסרט קולנוע המתאים לכל המשפחה באחד מבתי הקולנוע והאולמות שמציע סנימה סיטי לאנשים בכל הגילאים במרכז הארץ.

הגישה לסינמה סיטי נוחה ומספקת הגעה קלה בתחבורה הציבורית או ברכב פרטי. המתחם של סינמה סיטי מספק חניה רחבה ונוחה לכל רכב דורש. בנוסף מציע מתחם סינמה סיטי מיגוון חנויות ומימכר מזון ובכך ניתן להשלים חוויה תרבותית עם הילדים יחד עם שוטטות במתחם החנויות וארוחה מגוונת המשלימה את הבילוי המשפחתי ליום כייף מושלם עם הילדים והכל בתוך מתחם אחד של סינמה סיטי מבלי לצאת בימים הגשומים ולחפש מקומות להמשך הבילוי.

לסימנה סיטי מגיעות משפחות רבות באופן עצמאי להעביר מספר שעות פנויות, בנוסף מגיעים לבילוי בסינמה סיטי קבוצות כדי לחגוג ארועים שונים יחדיו כגון ימיהולדת או ימי נישואים רומנטיים וחוויתיים. אין כמו לצפות בסרט קולנוע איכותי ולאכול את הפופקורן המסורתי, לשבת בניחותא במושבים הנוחים של אולמי הקולנוע המעוצבים והנעימים של סינמה סיטי ולהנות יחד בנעימים.

אם כך, הינה הפתרון הזמין הקל והאיכותי לבילוי החורפי המושלם. אין צורך לחשוב יותר מדי, אלא לקבוע יום ושעה, להזמין כרטיס דרך האתר או בטלפון או פשוט וקל יותק להגיע לסינמה סיטי ולבחור בזמן אמת מהיצע מגוון של סרטי קולנוע חדישים ואיכותיים, לרכוש כרטיס, להכנס לאולם הקולנוע, להתנתק למספר שעות מהמציאות הישראלית ולהנות מחוויה בינלאומית שלוקחת למחוזות אחרים מופלאים והכל בתוך מתחם אחד בסינמה סיטי.

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these