פורד פוקוס – הקסם של המכוניות

מתחילה מהר וגומרת לאט. כלומר, היא מאיצה מהר אבל לא גומרת את הדלק. המכונית הזו מגיעה למאה קמ"ש תוך שמונה שניות אבל הדלק שהיא מנצלת מסתכם בליטר לכל שבעה עשר קילומטרים. האמת היא שמדובר בששה עשר נקודה ששה אבל מי סופר, כי כשאנחנו מדברים על הדגם החדש אז יש גם נוחות ברמה גבוהה. המושבים הם בעלי מבנה אורגונומי מתקדם והם מתאימים גם לגב של הנהג וגם לנוחות של הנוסעים. בנוסף, יש לה אחיזת כביש מצויינת, כך הוכרז בכל המבחנים שעברה. בנוסף, כיוון שהיה עליה לעמוד בתחרות עם טויוטה ועם סקודה, הוסיפו לה המהנדסים מערכת מולטימדיה טובה ועכשיו גם הפן הזה של הנסיעה עומד ברמה גבוהה מאד.

 פורד פוקוס למשפחה הספורטיבית

דגמים בעלי מנוע עם 125 כ"ס, 170 או 180. תלוי בנפח הליטרים. 1.6, 2 ו-1.6 טורבו בהתאמה. דגם ST מציע 250 כ"ס עם נפח מנוע של 2000 סמ"ק והאצה למאה קמ"ש במינימום של 6.5 שניות. לכל הדגמים של פורד פוקוס עיצוב קינטי, מראה ספורטיבי וחשוב לא פחות הוא הגודל של תא המטען. זה האחרון הוא גדול מאד והורדת

המושבים האחרים משלשת  את נפחו. יוצא אם כן, שאחרי שהינחתם את כל הציוד בתא המטען ואתם חופשיים במושבי הנוסעים, המכונית תאיץ אבל עדיין יהיה לכם נוח ומרווח. גם לנהג דאגו כאן ויש מתגים על גלגל ההגה, מה שתורם גם לבטיחות הגבוהה. המכסה של תא המטען, אגב, שומר על מראה ספורטיבי וחינני של המכונית.

 דגמים של פורד פוקוס מגיעים עם חמישה הילוכים בגיר ידני וששה הילוכים בגיר האוטומטי. אפשר גם לשנות את הגיר האוטומטי ולהופכו לידני ויש גם אפשרות של שינוי כיוון המומנט, מה שמסייע לחסכון בצריכת הדלק. כל הדגמים מגיעים בגובה נוח ולא עוברים את המטר ומחציתו. המכונית מתגאה לא רק בצריכת הדלק הנמוכה יחסית שלה אלא גם במיעוט גזי הפליטה ממנה.

 הנוחות שלה והביצועים שלה הוכיחו את עצמם בצורה של עשר מליון מכירות, שהרי נהגים ומשפחות אוהבים לנסוע מהר אבל בנוחות. היא עדיין המכונית המובילה של פורד, גם בגירסאות קודמות שלה. משפחתית מצויינת ששומרת על חסכון, נוחות ומהירות טובה. צבעי היצור של פורד פוקוס הם אפור מתכתי, כחול מתכתי ושחור מבריק. הברק של הצבע הוא רק חלק מן הקסם והרי כבר אמרנו שהפוקוס היא קסם של מכונית.

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these

No Related Post