עצמאי בשטח -בניית אתר אינטרנט לבד

כשפתחתי את העסק הקטן שלי לא תיארתי לעצמי שאלמד כל כך הרבה דברים חדשים תוך כדי פתיחת העסק. בכל זאת, זה מספר שנים שאני עובדת בתחום וכבר מכירה אותו על בוריו, אמנם לרב עבדתי כשכירה ומעולם לא היה לי עסק משלי, אך בכל הנוגע לתחום המקצוע אני כבר מכירה כמעט הכל.

וכך קרה שלאט לאט תוך בניית העסק שלי כעצמאית, גיליתי על עצמי ועל יכולותי לא מעטדברים חשובים.

 

בתחילה חשבתי כי אזדקק לשרותי חשבונאות וכלכלה, כי הרי מה לאמנות שהיא תחום מקצועי ולמספרים? ואיך אוכל להשתלט על כל נושא החשבונאות ללא  רואה חשבון צמוד שילווה אותי בעסק.  אך לאט גיליתי כי אתגר מסוג זה אינו דבר שלא אוכל לשחות בו יום אחד ובמהרה למדתי את ניהול הכלכלי של העסק בעזרת הרבה סבלנות מצד המסבירים ולא מעט תירגול והתנסות מצדי.

וכך, אני בעצמי מוציאה חשבוניות ומנהלת כרטיסי לקוחות ומאזנים חודשיים וזה גורם לי להיות גאה בעצמי.

 

כך גם היה עם בניית אתר אינטרנט לבד. בתחליה, כשרק פתחתי את העסק היה לי ברור כי אני חייבת אתר לעסק. ללא אתר אינטרנט אין זה אפשרי להציגו לעולם הרחב.

 

קולגות סיפרו לי שהם עסקו בבניית אתר אינטרנט לבד וזה היה פשוט ויעיל ואף חסך להם הון. החלטתי שאם הם יכולים אז גם אני יכולה וניגשתי למשימה שנראתה כמו אתגר לא פשוט – בניית אתר אינטרנט לבד.

 

חקרתי מעט את נושא בניית אתרים ומצאתי חברות המעניקות פלטפורמות נוחות מאוד לבניית אתרים. והאמת שבעיצוב האתר ובכתיבת התוכן לא היתה לי כלל בעיה כי זהו תלום עיסוקי, ולכן הדבר היחיד שהפחיד אותי בבניית אתר אינטרנט לבד היה הצד הטכני סמי טכנולוגי שהרתיע אותי  מאוד.

אך גם כאן לשמחתי חששותי התפוגגו כלא היו כשהכרתי את סביבת העבודה, הבנתי איך פועל העניין ואפילו קבלתי הדרכה מהחברה לבניית אתרים. כל התמיכה הזו עשתה פלאים בבניית אתר אינטרנט לבד, ותוך זמן לא ארוך הוא היה באויר, ויפה מאין כמותו!

 

חגגתי את ניצחוני כיוון שבניית אתר אינטרנט לבד היה אתגר ששווה לחגוג אותו וכעת האתר באויר והעסק שלי יוצא לדרך.

 

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these