סניקרס – האובססיה החדשה שלי

 

כל תקופה יש לי אובססיה חדשה עם לבוש. בתור מעצבת אופנה כל תקופה יש תחום אחר שמקבל את תשומת הלב שלי ואני מוצאת את עצמי מתעסקת איתו. באביב האחרון שמתי לב שהעיסוק שלי התחיל להיות יותר ויותר סביב נעלי סניקרס. התחלתי לבדוק אלו סוגים יש ואיזה חנויות מוכרות אותם. רציתי לבחון מה מייחד כל חנות שמוכרת אותם ובאיזה גזרות הם מגיעים. אחר כך פניתי לבדוק את העיצובים שלהם.

יש חנויות שמוכרות אותם בעיקר בגזרת הנמוכה שלהן, כלומר: קרסול ומטה. יש חנויות שמגוונות ומוכרות סניקרס בגמה גרסאות: כלומר: גם קרסוליים ומטה, גם בגובה הקרסוליים וגם סניקרס לערב שמגיעות בעיצוב של סניקרס אבל עם עקב. לכל סגנון יש מטרה אחרת והוא משלים לוק אחר. התחלתי ללכת לחנויות ולמדוד את הסוגים השונים. עניין אותי לבחון איזו תחושה אני מקבלת מכל סוג שלהן. שמתי לב שהסניקרס הנמוכות גורמות לי להרגיש קלילה כזו והן מתאימות כמעט לכל סגנון: ג'ינס ארוך, ג'ינס קצר, שמלת קיץ קלילה ואפילו מכנסיים יותר מחויטים עם חולצה אובר סייז.

אחר כך מדדתי סגנונות שונים של סניקרס גבוהות יותר. ראיתי שאיתן הרבה יותר חם לי ולכן סיווגתי אותן ככאלה שמתאימות בעיקר לחורף או לערבים קרירים. לבסוף מדדתי את הגרסה המשוגעת שלהן: כאשר מדובר על העיצוב הקלאסי אבל מדובר בנעלי עקב ולכן יש איזה שהוא טוויסט: כביכול מדובר בלוק הקליל ובפועל מדובר על נעלי עקב אשר מתאימות ללבוש יותר מגונדר של ערב ומסיבות. שמתי לב שכשאני נועלת אותן בא לי ללכת למסעדה מפנקת או מסיה שווה.

כמעט כל לבוש של ערב מתאים להן: החל משמלות ערב, דרך ג'ינסים כהים ועד לחצאיות מקסי ארוכות. מאוד התלהבתי לגלות שבכל חנות נעליים או רשת גדולה יש מחלקה שלמה שמוקדשת רק לנעלי סניקרס. מסתבר שאלה נעליים אשר כל אישה צריכה שיהיה לה בארון: הן גם נוחות, גם אופנתיות, גם קלילות ובעיקר מתאימות לכל אירוע או מקום שצריך ללכת אליו. צריך רק להחליט על סגנון, השאר – קלי קלות.

 

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these