מכשיר אשראי – המכשיר שהציל אותי

 

יצאתי לסיבוב ריצה הרגיל שלי. אני בדרך כלל יוצאת רק עם מפתחות ומוזיקה, ללא כסף או כרטיס אשראי. אני מתאמנת די הרבה – בין ארבע לחמש פעמים בשבוע, ואני מקפידה שסיבוב הריצה שלי יחלוף תמיד באזור של הטיילת והים. יצאתי לעוד סיבוב רגיל כאשר לאחר כחצי שעה התחלתי להרגיש לא טוב. לא הבנתי בהתחלה מה קרה ומדוע אני מרגישה ככה אבל אחר כך נפל לי האסימון, הייתי כל כך עסוקה שלא אכלתי שום דבר לפני הריצה והייתה לי נפילת סוכר. היה לי ברור שכל שאני זקוקה לו זה קצת שוקולד אבל אני בבעיה – אין לי כסף מזומן. ניסיתי לחשוב על פיתרון מתאים ואז עליתי על הרעיון הגאוני! ארכוש שוקולד באמצעות מכשיר אשראי! בגלל שניתן במכשיר אשראי להזין מספרים בלבד, אין צורך בכסף מזומן או בנוכחות הכרטיס בפועל.

נכנסתי לקיוסק הראשון שראיתי וביקשתי לקנות מים ושוקולד במכשיר אשראי. המוכר לא הבין למה אני קונה בסכום כל כך קטן במכשיר אשראי אבל לא שאל שאלות. הוא הושיט לי יד על מנת שאתן לו את הכרטיס ואז עניתי לו שאין לי את כרטיס האשראי עליי אבל במכשיר אשראי אין בעיה להקליד את מספרי האשראי, לא? המוכר התנצל ואמר שאין לו אפשרות להקליד את מספרי האשראי ואאלץ לפנות לחנות אחרת כדי לקנות. הרגשתי רע והתחילה להתגבר הסחרחורת שלי אבל בשארית כוחותיי פניתי לקיוסק הבא. לפני שניגשתי למקרר להוציא בקבוק מים שאלתי את המוכר אם הוא מוכן למכור לי שוקולד ובקבוק מים בתשלום במכשיר אשראי כאשר אין לי את הכרטיס עליי ואני צריכה להקליד את המספרים. הוא היה נראה מופתע מהשאלה שלי והשיב שבוודאי שכן.

מיד ניגשתי למקרר והוצאתי בקבוק מים קרים ובחרתי את השוקולד האהוב עליי. עוד לפני שהספקתי לשלם פתחתי את השוקולד והתחלתי לאכול. לאט לאט התחלתי להרגיש יותר טוב. ניגשתי למוכר והתחלתי לדקלם את מספר האשראי שלי על מנת שיחייב אותי. ממש שמחתי שהצלחתי למצוא מקום שימכור לי מוצרים בתשלום בכרטיס אשראי ללא גיהוץ הכרטיס.

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these