מי הזיז את החבילה שלי? -בלדרות בינלאומית

כמנהלת סטודיו לעיצוב ישראלי אני אחראית על משימות רבות שלא כולן קשורות דווקא בעיצוב.

כמובן שיש לנו מחלקה קריאטיבית בסטודיו שדואגת לכלל הפיתוחים והעצובים של המוצרים שלנו.

 

כל העיצובים נעשים על ידי צוות מקצועי ויצירתי אך משלב התכנון ועד לשלב בו אנו מוכרים את המוצרים שלנו בארץ ובעולם נכנסים עוד גורמים רבים שתלויים במלאכה, כמו יצרנים בחו"ל, בלדרות בינלאומית ועוד גורמים שנכנסים לתפקידים שונים בדרך ואנו משתפים אתם פעולה.

 

אחד הגורמים שאני עובדת מולם באופן שוטף הוא בלדרות בינלאומית. מכיוו שאנו מתכננים מוצרים רבים בארץ, אך מייצרים אותם במפעלים בחו"ל הקשרים שלי עם חו"ל רבים.

 

השימוש בבלדרות בינלאומית, מתחיל בהבאת דוגמאות מחו"ל לארץ בשילוחים באויר ובסוף תהליך הייצור אני משתמשת בשירות בלדרות בינלאומית בכדי לשלח את הסחורה או חלק ממנה לארץ או לארצות אחרות מארץ הייצור.

 

כחברה גדולה לעיצוב מוצרים וכפעילים מאוד בשוק הבינלאומי יש לנו מגע ישיר עם חברות בלדרות בינלאומית. אחת לכמה זמן אני בודקת בין חברות בלדרות בינלאומית תנאים ומחירים ומשווה בנינהם בכדי לקבל הצעות מחיר לשילוח סחורה בים או באויר.

 

כיום פועלות מספר מועט של חברות גדולות שעוסקות בבלדרות בינלאומית לארץ והתחרות היא רבה. מכיוון שאנו משלחים סחורות מחו"ל לארץ אחת למספר חודשים באופן קבוע ורב היקף, אני נדרשת לבדוק את האמצעים הנוחים ביותר לבלדרות בינלאומית.

 

לאחר שנים של ניסיון בעסק הזה, אני מוצאת לנכון שלא תמיד חשוב רק המחיר, יתכן וחברות בלדרות בינלאומית יצאו במבצע וינסו לפתות אותי להצטרף אליהם במחירים מוזלים יותר משאר השוק, אך מה שחוב לא פחות מהמחיר במקרים הללו, הוא השירות.

 

מכיוון שמדובר בתהליכים שאין לי כל שליטה עליהם ברגע שהמישלוח של המוצרים שלנו יצא מחו"ל והוא בדרכו אלינו. אני מצפה שחברת הבלדרות בינלאומית תהיה התמיכה שלי גם אם קרו דברים לא צפויים בדרך.

 

ועלולים לקרות תסריטים שונים ורבים. מה שחשוב במקרים הללו זה לקבל שירות יעיל ואמין שתומך בלקוח גם במקרים לא נעימים. והופך את השירות למקצועי ואיכותי.

 

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these