מבוך מאתגר | תיירות איילת השחר | אטרקציות באיילת השחר – מבוך הגליל

מבוך הגליל

 

מבוך הגליל זהו מבוך אשר נמצא בלב של הטבע, והוא יוצר בעצם מעין אווירת מסתורין ואפילה כמו של יער, וזה מפני שהוא בנוי בצורה כזאת של שורות שלמות של דקלים אשר מצאים בו, והם גורמים לכך שמאבדים את הדרך, ולא מוצאים את היציאה, ועל ידי זה לא נמצאת הדרך הנכונה אשר יכולה להוביל אל הסיום של המבוך.

 

למשחק זה יש מטרה והיא לא להתייאש ולהמשיך כל הזמן עוד ועוד קדימה, מבלי לאבד תקווה ולדעת שבסוף תצליחו למצוא את היציאה.

עבור אותם אלו שאוהבים אתגרים אז מבוך הגליל יהיה המקום האידיאלי עבורם, כי זהו אתגר מאד גדול להיכנס למעין מבוך ארוך וגדול, אשר לא רואים בו את הסוף, ומנסים עוד ועוד להגיע אל היציאה אך הדרך היא אינה פשוטה כלל, ועל כן דבר זה גורם להם לרצות עוד יותר להצליח ולהגיע לפתרון.

 

כידוע מבוכים ומשחקי חשיבה מורכבים, הם דברים אשר מעסיקים רבים מאיתנו, אך כאשר המשחק הופך להיות לנו כמשחק מציאותי אזי זה שונה לגמרי.  זהו אינו משחק מחשב או פלאפון אשר מנסים למצוא דרכו את היציאה, אלא זהו משחק ממשי, אשר אתם בעצמכם הולכים בתוכו, ומנסים למצוא את דרך היציאה.

 

כידוע הגליל זהו מקום אשר יש בו נופים מרהיבים, נופים שסוחפים את כל אותם אנשים שבאים אל הגליל, אך אם רוצים לשבור קצת את השגרה ולבצע משהו שהוא שונה חוץ מאשר להתבונן בנופים, אז דברים שהם מהווים אטרקציות ופעילויות הם אלו אשר יעניקו לכם את החופשה המשולבת שאותה אתם מחפשים, כיף והנאה לצד חופש, רוגע, ושקט.

 

אתם יכולים להכנס לאתר של מבוך הגליל  ולהתבונן בתמונות של המקום ובכך להבין במה מדובר, ואז להגיע אל המקום כאשר הנכם יודעים לקראת מה אתם מגיעים.

 

כמו שאמרנו מבוך הגליל בנוי משורות שלמות של עצי דקלים, נבחרו דווקא עצים אלו, מפני שהם גדולים וסבוכים, הם משרים את האווירה שאנו מרגישים בתוך ליבו של יער סבוך עצים, ואין ממנו מוצא ויציאה, זה בעצם מה שמעשיר לנו את החוויה ונותן לנו להרגיש באמת שאנו אבודים, אך כמובן שהכל זה רק תעתועי ראייה בכדי לתת לנו את ההרגשה הטובה והנינוחה.

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these