למה לבחור אם אפשר גם וגם? -מטבח כפרי מודרני

שתי קצוות שזורים יחד בחוט אחד. כך אני מגדירה את סגנון המטבח כפרי מודרני שבאופן לא מפתיע כלל מגדיר גם את האישיות שלי.

כפרי ומודרני, ישן וחדש , עיר וכפר שתי קצוות שנראה כי אינם הולכים יחדיו אך למעשה השילוב של השניים מושלם והרמוני ובוודאי כשמדובר במטבח כפרי מודרני.

 

רבים טועים לחשוב כי לבחור סגנון עיצובי פירושו להתחייב לסגנון צר וספציפי, אך אני חושבת אחרת לגמרי. לא כולנו אנשים של דבר אחד, לחלקנו קשה להתחייב או להיות נאמנים לסגנון אחד בלבד.

 

כמו בחיים כך גם כשמדובר בעיצוב. כשעמדתי בפני ההחלטה כיצד לעצב את המטבח החדש שלי, בחרתי מבין אפשרויות רבות שעמדו מולי, אך לא מצאתי את מבוקשי בסגנון אחד בלבד, כזו אני גם בחיים, יש בי מכאן ומכאן, מזה ומזהואני אוהבת לשלב בין דברים.

 

אני מערחכה חיבורים שנעשים בחוכמה, סוגדת להרמוניה, אוהבת אקלקטיות וכך גם בעת בחירת המטבח, מאוד רציתי לשלב בין סגנונות.

 

המטבח המודרני קרץ לי, חדש, עשכוי, שיקי, נקי ממש כמוני, מצד שני המטבח הכפרי קרץ לי גם הוא. ישן , עתיק, בעל מסורת ובעל אופי עתיק יומין.

 

אז מה בוחרים בעצם?

אלו שתי קצוות ואפילו ניגודים. אז מי אני בעצם ואיך יתכן שאני בוחרת לאהוב את שתי הקצוות הללו? אלו השאלות ששאלתי את עצמי, והתשובה לא איחרה להגיע.

 

כשראיתי עיצובים של מטבח כפרי מודרני הבנתי שזהו מצאתי את הסגנון העיצובי שמתאים לי בדיוק. סגנון מטבח כפרי מודרני שיש בו גם וגם, זה מה שחיפשתי והוא עונה על הצרכים שלי ומעניק מענה גם לחחיי החדשים, התזזיתיים, המודרניים וגם לעומק המסורתי האותנטי הכפרי שבי.

 

הבנתי ששילוב בין שתי הקצוות יעשה בדיוק את העבודה, מטבח כפרי מודרני משלב שני סגנונות לכאורה מנוגדים אך למעשה הם משתלבים בהרמוניה בדיוק כמו שני דורות.

התאהבתי בסגנון המטבח כפרי מודרני ועיצבתי אותו אצלי בבית.

 

כל מי שנכנס אל המטבח כפרי מודרני שלי מציין כי זה המטבח שהכי מתאים לי לאישיות. הוא משקף אותי כל כך ואני נהנית להרגיש אמיתית ומחוברת במקום שאני הכי אוהבת בבית שלי, במטבח כפרי מודרני שלי.

 

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these