מתנות ארוזות עם ברכה

לכל גיל ובכל תקציב: רעיונות למתנה לסוף שנה לגנים ולבתי הספר

שוב ניצבים בפני בחירת מתנות סוף שנה לגן או לבית הספר? מצאנו מבחר רעיונות אישיים ומקסימים עבור מתנה לסוף שנה שתעלה חיוך על פניו של כל אחד

 

מתחילים להרגיש את הקיץ? אם עדיין לא בחרתם מתנות סוף שנה לגן או לבית הספר של הילדים, עכשיו זה לגמרי הזמן. מתנה לסוף שנה שתחולק לכל הילדים, יכולה להיות משמעותית מאוד עבורם וללוות אותם גם בהמשך. במיוחד אם היא נבחרה עבורם בקפידה, ומותאמת לגילם. עבור ילדים צעירים שעדיין לא שולטים במיומנויות הקריאה, ניתן לשים דגש על פריטים שכוללים בעיקר תמונות. במקרה של ילדים גדולים יותר, מומלץ לשלב גם טקסטים שלהם, משפטי השראה, ברכות וכדומה.

 

מתנות חזרה ללימודים

  • בקבוקים עם הדפסת שם – מתנה מקסימה ושימושית שתלווה את הילדים גם לשנה הבאה, ומתאימה במיוחד לקבוצות גיל צעירות כדי לעודד אותם להרבות בשתייה.
  • תיקים בעיצוב אישי – רעיון נוסף שילדים ישמחו לקחת איתם לכל מקום. מושלם לילדים קטנים וגם לגדולים יותר, כאשר גודל התיק מושפע מהגיל. בוגרי גן חובה למשל, יכולים לקבל אותו כחלק מערכת "הולכים לבית ספר" שתכינו עבורם, ואילו עבור ילדי הגנים ניתן לרכוש תיקים קטנים יותר שמתאימים לגן. 
  • קלמר עם שם אישי – פריט שיכול להשתלב בערכת חזרה ללימודים או כמתנה נפרדת. מקסים, שימושי וקל לרכישה, ובעיקר מבטיח שהילדים לא יאבדו את הקלמרים שלהם לאורך השנה הבאה. 

 

מתנות סיכום תקופה

  • ספר מחזור מעוצב – כיום, כבר לא צריך לעבוד קשה על עיצוב ספר מחזור שכולם ירצו לשמור למזכרת. מדובר למעשה על אלבום תמונות דיגיטלי שכולל מגוון תמונות של כל הילדים, לצד כיתובים, שירים, סיפורים וזיכרונות שכל אחד יכול לשתף. האלבום ניתן להדפסה בדיוק בכמות העותקים הנחוצה לכם. עבור ילדי גן, ניתן לחשוב על עיצוב ספר מחזור שיכלול גם סריקות של ציורים שלהם או איחולים של ההורים. במקרה של ילדים גדולים יותר, תוכלו לאפשר להם לקחת בחלק בעיצוב הספר, עם צילום ובחירת התמונות, העברת הטקסטים שיופיעו בו וכדומה. 

 

מתנות לשעות הפנאי

  • ספל מחליף צבע – ספל עם תמונה אישית של כל ילד או עם תמונה של כלל ילדי הכיתה. התמונה חבויה ונגלית רק כאשר נמזג אל הספל משקה חם. 
  • ערכת יום לים – בדרך לשנת הלימודים הבאה עוברים בחופש הגדול, אז למה לא לחגוג אותו עם ערכה של תיק שרוך, כדור ים, מצופים או מגבת חוף עם שם הילד? תוכלו לרכוש ערכה כזו או להרכיב אותה בעצמכם מפריטים שתבחרו לשלב בה. 
  •  מארז ספרי ילדים – הריחוק מספריית הגן או בית הספר הוא לא סיבה להפסיק לקרוא. רכישת המארז יכולה לעודד את ילדי הכיתה להמשיך לקרוא גם במהלך הקיץ, בעזרתכם או באופן עצמאי.

לעוד מאמרים מעניינים, לחצו כאן

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these