לימודי מנטורינג | קואצ'ר | קואצ'ינג – לימודי קואצ'ינג

לימודי מנטורינג | קואצ'ר | קואצ'ינג – לימודי קואצ'ינג

המטרה של לימודי קואצ'ינג היא להכשיר אנשים בכדי שתהיה להם את האפשרות לסייע לאנשים אחרים ולהגשים את מטרותיהם ושאיפותיהם בחיים, הקואצ'ינג עוזרת להגשים חלומות על ידי כך שהאדם יאמין בעצמו וביכולתיו, כמו כן עוזרים הלימודים הללו בסיוע של התפתחות אישית ובצמצום פערים בין המצב המצוי לרצוי.

 

אלו אשר מחפשים ללמוד לימודי קואצ'ינג ברמה גבוהה יכולים להגיע למכללת גומא ושם לקבל מענה ודרישה ברמה הגבוהה בותר.

מכללת גומא היא מכללה אשר מכשירה את לומדיה ומעבירה להם תוכן לימודים ברמה הגבוהה ביותר שקיימת ואין ספק בכך שתלמידים אשר מגיעים למכלת גומא יכולים ללמוד לימודי קואצ'ינג וכן תחומים נוספים של לימודים העוסקים באימון.

 

שיטת לימודי קואצ'ינג היא למעשה שיטה אשר מלמדת את המתלמדים דרך נכונה בהתנהלות חייהם, שיפור החיים לאופן טוב יותר ותקין יותר.

מכללת גומא פיתחה לעצמה שיטה הנקראת גישה משלבת שיטה זו מושתת על כל שהתשובות והפתרונות שלה נמצאות אצל המתאמן, על המאמן יש צורך לדעת לשאול את כל השאלות הנכונות ובכך להגיע לפתרון תשובות ביחד עם המתאמן ובכך להגיע גם להשגת המטרות הנצרכות.

 

בקורס לימודי קואצ'ינג חווה התלמיד את תהליך הלמידה על עצמו, והכל נלמד באופן נורא מאתגר וסוחף.

תהליך ההכשרה והפיתוח האישי, מעניק לתלמידים את התוכן הנלמד וכן את הכלים אשר יעזרו להיות מאמנים טובים בעתיד.

 

לקורס לימודי קואצ'ינג מתקבלים תלמידים אשר מראים יושרה, רצינות, ואמינות.

לא כל אדם אשר רוצה להיות מאמן אישי יכול להיות משום שמדובר רק באנשים שיש להם את הרצון לעזור ולסייע לאחרים, באנשים אשר יש להם כח רצון לתרום לאחרים על ידי כל הידע והלכים שרכשו בקורס.

במהלך הלימודי קואצ'ינג מקבל הלומד כלים שונים כיצד הוא יכול להתקדם בחייו האישיים באופן הטוב ביותר ולפתור מכשולים רבים העומדים בדרך וכן כיצד ניתן להפוך את חייהם של אחרים לטובים יותר.

 

כל  המרצים אשר מעבירים לכם את הלימודי קואצ'ינג הם מקצועיים וטובים בתחומם וכן בעלי מיומנויות ויכולות טובות של העברת נושא הלימוד באופן הטוב ביותר, כמו כן הם בעלי נסיון רב ועל כן הנכם יודעים שאתם תקבלו את ההכשרה הטובה ביותר שיש.

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these