כרטיסים יס פלנט | קולנוע יס פלנט | יס פלנט סרטים- יס פלנט

יס פלנט

כל אחד מבתי הקולנוע יכול להעניק הנאה רבה לאלו המגיעים לצפות בו, ואכן אלו אשר מגיעים אל הקולנוע של יס פלנט יודעים שהם מגיעים למקום אשר מעניק חוויה קולנועית גדולה מהחיים.

יס פלנט הוא בית קולנוע בעל סניפים רבים, כל האולמות של הסרטים הם אולמות מאד מושקעים ומאובזרים בציוד חדיש ביותר, החל מהכסאות הנוחים והמרופדים ועד למסכי ענק ומערכות סאונד שנחשבות מתקדמות ביותר ומעניקים חווית צפייה יוצאת דופן מהרגיל.

מעבר לכך ישנם אופציות רבות לבחירה של סרטים. הסרטים הם מגוונים ומעניינים ומציגים את את הסרטים החדשים אשר מקרינים בכל העולם.

אנשים רבים אוהבים ללכת לבתי קולנוע ולהנות מחווית צפייה איכותית ומבילוי מהנה בין אם מדובר בקבוצה של חברים, במשפחה, או בבני זוג אשר רוצים להנות מערב מהנה ורומנטי.

ניתן ללכת לסרטי קומדיה מצחיקים, סרטי אימה, אקשן ופעולה, דרמה ועוד.

הבחירה היא בחירתו האישית של כל אדם.

 

כיום אנשים רבים אשר רוצים ללכת לסרטים ביס פלנט מעדיפים לבצע את הזמנת הסרטים מראש דרך האינטרנט משום שעל ידי כך הם מבטיחים את מקומם בסרט שאליו הם רוצים ללכת, וכן הם מונעים מעצמם את הצורך לעמוד בתור הארוך עבור רכישת הכרטיסים.

באתר של היס פלנט ניתן לראות באופן ברור מהם המקומות הפנויים ולבחור במקומות ישיבה המועדפים עליכם.

 

היס פלנט מאפשר לרכוש חבילות סרטים במחירים משתלמים מאד.

אין כמו להפתיע אהוב או אהובה במתנה זוגית לסרט, ככה סתם באמצע השבוע, בנוסף לחבילות סרטים, יס פלנט מציעה לכם כרטיסי מתנה זוגיים, כרטיס מתנה מהסרטים למימוש בבתי הקולנוע הרגילים בכל ימות השבוע או כרטיס פלנט VIP – כרטיס מתנה זוגי למתחם הVIP.

 

מתחם ה-vip  הוא מתחם אשר מתאים עבור אלו המחפשים חווית צפייה מפנקת.

הvip מעניק לאורחיו ארוחה מפוארת הניתנת להם כחצי שעה לפני הכניסה לסרט וכן במהלך הסרט מקבלים צופי ה-vip כסאות הזזה נוחים המאפשרים להם לשבת באופן הנוח להם.

וכן הם יכולים להכניס איתם לתוך הסרט פופקורן ושתייה כמה שירצו, אם כן יס פלנט הוא מקום המעניק הנאה מרובה לאלו המגיעים אליו.

 

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these