יס פלאנט, לוקחים את הקולנוע צעד אחד קדימה

יס פלאנט

מה דעתכם לצפות בסרטים במתחם קולנוע חדיש, המכיל אולמות קולנוע לא שגרתיים, מסעדות ודוכני מזון מהיר וטעים, ומגוון רחב של חנויות המוסיפות לאווירת הבילוי? אם הרעיון נשמע לכם מפתה, כדאי שתבדקו את רשת המתחמים של יס פלאנט.

מתחמי יס פלאנט הוקמו על ידי חברת "תיאטראות ישראל", בחסות חברת הטלוויזיה הלוויינית YES, וכחלק מרשת בתי הקולנוע של "רב חן", המצויים ברחבי הארץ. כרגע פועלים בארץ שולשה מתחמים, הראשון שהוקם בעיר רמת גן בשנת 2006, השני אשר הוקם בחיפה, בשנת 2008, והשלישי שנפתח למבקרים בשנת 2012, הממוקם במערב ראשון לציון. בתכנון אמורים להיפתח מתחמים נוספים גם בבאר שבע, בכפר סבא, בזכרון יעקב ובירושלים.

יס פלאנט
יס פלאנט

מה ההבדלים בין מתחם יס פלאנט לבין אולמות הקולנוע הרגילים ?

נכון, רשת המתחמים שנפתחה ברחבי הארץ בחסות חברת הטלוויזיה YES, היא רשת אשר בבסיסה מכילה מספר רב של אולמות קולנוע, ממש כמו בתי הקולנוע בערים השונות. אולם מתחמי יס פלאנט השונים מכילים תוספות בילוי ופינוקים, אשר הופכים את החוויה לשונה ומתוקה הרבה יותר. אולמות הקולנוע של חברת YES, עושים שימוש בטכנולוגיית הקרנה מתקדמת, וגם בציוד חדשני ואיכותי. חווית הצפייה באולמות אלו היא שונה ואחרת מבתי קולנוע רגילים, כאשר הסביבה, יחד עם מערכות הסאונד השונות, וההקרנה האיכותית גורמת לצופים להרגיש כאילו הפכו לחלק מן הסרט.

מה ניתן למצוא במתחם?

רוב אולמות הקולנוע הרגילים מכילים בעיקר כמה אולמות צפייה, ומזנון אחד קטן. במתחם יס פלאנט החליטו לחשוב בגדול, והפוך את חווית הצפייה לטובה הרבה יותר. מתחמי יס פלאנט השונים כוללים:

  • רשת נרחבת של מסעדות, גלידריות ומתחמי מזון מהיר.
  • מגוון רחב של חנויות בהם תוכלו להסתובב לפני או אחרי ההקרנה.
  • וגם כמה אולמות הקרנה מיוחדים, אשר הופכים את חווית הצפייה לייחודית ומהנה. בין האולמות המיוחדים תוכלו למצוא את אולם ה- IMAX, הממוקם בראשון לציון, ומקרין מגוון סרטים על מסכי ענק, אולם ה- 4DX, אשר מצויד בכיסאות זזים, ומתחם VIP, הכולל 4 אולמות קולנוע מפנקים במיוחד.

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these