הרעיון שעומד מאחורי אירועי חברה

הרעיון הכללי ואולי המרכזי שעומר מאחורי אירועי חברה הוא קודם כל ולפני הכל גיבוש העובדים, לא רק אחד עם השני אלה גיבוש העובדים גם עם מעסיקיהם. האפשרות ליצור קשרים חדשים, אישיים יותר, אינטימיים יותר אחד עם השני יתרום גם לאווירה בעבודה לאחר אירוע החברה וגם לעבודת צוות טובה ויעילה יותר.

 

אנחנו לא מדברים על רעיונות ותיאוריות פרי יצירתנו שלא נבדקו ונבחנו מעולם. הכל מושתת על מחקרים שנעשו וקבעו שכדי ליצור מקום עבודה נעים, טוב ויעיל יותר יש להפיק אירועי חברה מגבשים מפעם לפעם. גם לגבי עבודת צוות טובה יותר ישנם מחקרים שלא קשורים בהכרח למקום עבודה אך קשורים בהכרח למקרים בהם עבודת צוות נדרשת כמו לדוגמא בקבוצת כדורסל – ככל שהשחקנים יהיו מגובשים יותר מחוץ למגרש כך עבודת הצוות שלהם בתוכו תהיה טובה יותר.

 

דבר נוסף הוא תגמול העובדים על עבודתם הקשה והיכולת להראות הבנה והכרה במאמצם הרב למען החברה. חברה שמתגמלת את עובדיה היא חברה שנתפסת ככזו ששמה את עובדיה במקום גבוה בסדר העדיפויות שלה ע"י העובדים. עובדים שמרגישים כי מתגמלים אותם באופן ראוי לעבודתם הקשה, כן יעבדו קשה יותר וכן יהיו יעילים יותר וזה על ידי המוטיבציה והאהבה למקום העבודה שלהם שיגדל ע"י הכרת המעסיק בעבודתם בקשה. זה יעשה ע"י אירועי חברה.

 

חשוב מאוד לפני שסוגרים אירועי חברה למיניהם לשתף את העובדים בתכנון ואף להתייעץ איתם בנוגע למקום האירוע ופעילותיו החברתיות.  הדבר יגרום להעלאת הערך של העובד בעיני עצמו ויחסו לחברה יתפוס מקום גדול יותר. דבר נוסף הוא, זה יגדיל את הרצון של העובדים להשתתף ביום הגיבוש החשוב הזה כיוון שהם עזרו בתכנוננו דבר שיגדיל את הרגשת השייכות של העובד. כמו כן יש לשתף את העובדים ברעיון שעומד מאחורי אירועי החברה ולמה הם עושים אותם. לספר על הרצון לגיבוש העובדים ועל שיפור האווירה בחברה, וגם כמובן לספר על הכרת התודה לעובדים על עבודתם הקשה ושאירועי חברה היא חלק מהדרך של המעסיקים להודות להם על כך.

 

יש לזכור, תמיד יהיו עובדים שלא יהיו בעד הרעיון ויעשו רושם שהם לא הולכים להגיע, חשוב מאוד שכל העובדים יגיעו ויש לעשות מאמצים כדי לגרום גם לאלה שלא ממש מעוניינים להשתתף באירועי החברה.

 

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these