הסמכת מגשרים | קורס גישור | גישור בית משפט – גישור

הסמכת מגשרים | קורס גישור | גישור בית משפט – גישור

מהו תהליך הגישור?

תהליך הגישור הוא תהליך אשר נועד בכדי ליישב סכסוכים אשר נוצרו בין אנשים.

פעמים רבות הסכסוכים אינם נפתרים מעצמם ויש צורך בגורם שלישי, אשר יתערב ויכריע ואף יעזור לצדדים להגיע להחלטה אשר מקובלת על שניהם ובכך יגמר הסכסוך.

פעמים רבות יכולים התהליכים להתנהל בבית משפט ואז הם הופכים להיות ארוכים יותר ומסובכים יותר, ועל כן אנשים רבים מעדיפים להפנות את התהליכים אל הליכי גישור ובכך הדרך הופכת להיות קלה יותר ופשוטה יותר, ושני הצדדים יוצאים מרוצים.

גישור הוא תהליך אשר חוסך עלויות רבות וכן ריצות רבות, וזאת אודות לכך ששני הצדדים שמגיעים לתהליך זה הם אלה אשר קובעים את קצב ההתקדמות של הנושא, ואילו בבית משפט קצת ההתקדמות תלוי רק לפי החלטת בית המשפט.

 

המטרה העיקרית והחשובה של תהליך הגישור היא להביא את הצדדים המסוכסכים לידי פתרון, ובכך לגרום לסיומו של הריב.

במהלך לימודי הגישור לומד המגשר מהם הדרכים אשר יכולות להביא למציאת פתרון מתאים עבור שני הצדדים המסוכסכים ולגרום לסיום הריב.

 

המגשר לומד המון טכניקות אשר יכולות להביא למציאת פתרון של שני הצדדים המסוכסכים.

לבסוף לאחר שהוא מבין את הבעיה ושומע את טענותיהם של שני הצדדים אשר מעורבים באותה מריבה, כל התוכן נשמר תחת חשאיות רבה והמידע הנמסר נשאר חסוי ושמור אצל המגשר.

אנשים אשר מתבצע בינהם סכסוכים ואינם מצליחים לפתור זאת בכוחות עצמם פונים לגורם שלישי, אלו אשר הולכים לבית המשפט יכולים להיות נתונים תחת מצבים אשר כרוכים בריצות רבות ובטרחה רבה ועל כן רבים מהם מעדיפים ללכת למגשר, ובכך מתנהל כל התהליך באופן פשוט יותר.

ישנם מרכזי לימוד רבים אשר מלמדים בהם את את לימודי האימון והגישור וזאת משום שהביקוש אליהם הוא כה רב, ואכן אם הנכם רוצים ללמוד את הלימודים הללו אזי כל אשר נותר זה רק לחפש את מרכז הלימודים הקרוב ביותר אליכם, ואשר עונה על כל דרישותיכם ורצונותיכם.

את לימודי הגישור מעבירים צוות מרצים מיומן ומקצועי אשר מעניק לימודים ברמה גבוהה, ומלמדים את התוכן על הצד הטוב ביותר, תוך התנסות פרקטית ומעשית בכדי שיהיה ניתן להבין את החומר בדרכים הטובות ביותר.

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these