ביטוח מקצועי | אחריות מקצועית| ביטוח עסק- ביטוח אחריות מקצועית למטפלים

ביטוח אחריות מקצועית למטפלים

ישנם מטפלים רבים אשר מופקדים על תהליכי טיפול שונים בין אם זה טיפול בגוף או טיפול בנפש.

אותם טיפולים צריכים להנתן לפני הלקוח תחת אחריות רבה וזאת על מנת שאותם מטופלים אשר מקבלים את הטיפול אינם יטענו שהם קיבלו טיפול רשלני ואז לא ילכו לתבוע את המטפלים שהגישו לפניהם את אותו טיפול.

ביטוח אחריות מקצועית למטפלים הוא ביטוח אשר נועד במיוחד על מנת להעניק חסות והגנה לכל אותם מטפלים אשר יכולים להיות נתונים בכל עת לתביעות שונות המתקיימות מולם מצד הלקוחות.

פוליסת ביטוח אחריות מקצועית למטפלים זוהי פוליסה אשר מגינה על המטפל במקרים של נזק ותביעה, על ידי כך יכול המטפל להיות בראש רגוע שלא מתקיימות מולו תביעות העלולות להביא אותו לידי אובדן כספי רב.

אנו חיים במציאות שאנשים מודעים לכל ההטבות המגיעות להם וכן לשירות שהם אמורים לקבל.

כאשר לא מקבלים זאת אזי יכולים אותם מטופלים לקום ולתבוע את המטפלים שהגישו להם את אותו שירות רשלני ובמיוחד לשם כך קיים ביטוח אחריות מקצועית למטפלים.

קיימים בשוק מטפלים רבים העוסקים בטיפולים שאינם רפואיים אך באים במגע פיזי עם גוף הלקוח וממונים עליו במשך הטיפול. מטפלים לא קונבנציונלים כגון מעסים, קוסמטיקאיות, פדיקוריסטים וכדומה עובדים על טיפול במגע ועלולים לעתים לשגות או לעתים שלא באשמתם המטופל יכול להגיב בצורה קשה לטיפול שלהם, אם אלרגיה או רגישות כלשהי לטיפול עצמו.

כל אדם אשר עובד כמטפל עליו להשתדל להעניק את הטוב ביותר לפני לקוחותיו, לתת לפניהם שירות מן השורה הראשונה.

כאשר אומרים את המילה מטפל אזי אין זה מחייב שמטפל הכוונה לאדם שעוסק בתחומי הרפואה אלא מדובר גם לאלו העובדים בתחומי הקוסמטיקה,, ועוד מקצועות רבים אשר מתקיימים מול לקוחות ויש להגיש ללקוחות טיפול מסוג כלשהו.

במקרים אלו כשאר הלקוח אינו שבע רצון מהטיפול שקיבל ומעוניין לתבוע את המטפל, ביטוח אחריות מקצועית למטפלים תכסה את הוצתאות המשפט ותגן על המטפל בגין הפסד ימי עבודה שגוזלים הליכים משפטיים, ביטוח אחריות מקצועית למטפלים תכסה גם את הוצאות שכר טירחה לעורך דין, שלא תמיד יהיה בידיו של המטפל לשכור במחיר הגון ובאופן עצמאי.

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these