ביזנס או פלז'ר ?- אירוע חברה

להפיק אירוע חברה זה אחד הדברים שאני הכי אוהבת לעשות במסגרת תפקידי בחברה בה אני עובדת.

מדי מספר חודשים אני אחראית על הפקת אירוע חברה, בכל פעם האירוע הוא בנושא שונה, מותאם להווי החברתי שלנו בחברה, לחגים, תאריכים מיוחדים ועוד סיבות מיוחדות.

 

כדי להפיק אירוע חברה ברמה גבוהה, אני נעזרת בכישורי ההפקה שלי ובקשרים עסקיים שרכשתי לעצמי בתחום.

 

אחד הדברים החשובים בהפקת אירוע חברה הוא למצוא את המקום המתאים לאירוע.

 

המקום שיבחר לאירוע חברה, חייב להיות נגיש וממוקם קרוב עד כמה שאפשר למשרדים שלנו במרכז הארץ.

חשוב שתהיה אפשרות הגעה קצרה ככל שניתן, אחרת לא תהיה היענות רבה של העובדים.

 

כדי לבחור את המקום המושלם, אני הולכת בעצמי לבדוק את גן האירועים או האולם המדובר ולא מסתפקת רק בשיטוט בגלריית תמונות או באתר האינטרנט. חשוב לי להיות במקום באופן אישי ולהרגיש את האוירה במקום כדי להבין האם הוא אכן מתאים לאירוע חברה שאני מעונינת להפיק.

 

לאחר שיבחר המקום המתאים לאירוע חברה, כל יתר המשימות כתובות ומסודרות לי בטבלה מאורגנת ואני עוברת על המשימות בזו אחר זו ומבצעת.

 

המשימות כוללות בחירת קייטרינג, עבודה על תכנים, סידור מקומות ישיבה ועוד משימות מתחלפות שמשתנות מאירוע חברה כזה או אחר.

 

אני אוהבת להקפיד על איכות ורמה גבוהה.

אירוע חברה חשוב לא רק להווי החברתי ולהעביר ערב בכייף, החשיבות רבה היא לכל עוןבד ולחברה בכלל להעלאת המוטיבצייה בעבודה, בחיזוק קשרים חברתיים שיובילו לעבודת צוות טובה יותר וגם לגאוות החברה.

 

בתחילתו של כל אירוע חברה שאני מפיקה, אני דואגת לעמוד בכניסה לאולם ולקבל את העובדים לאירוע באופן אישי, לראות שכולם מרגישים בנוח, שהם יודעים את מקומות הישיבה שלהם, אם יש בעיות מיוחדות או אתגרים שצצים במהלך האירוע אני דואגת לפתור אותם בו במקום.

 

בסופו של כל אירוע חברה אני עורכת סקר בין העובדים ואת מידת ההנאה שהפיקו מהאירוע. מבקשת משוב לגבי התכנים , המקום ובכלל על האירוע שהיה. כל זאת מאפשר לי לדעת את הצלחת האירוע והאם יש דברים לשיפור ולתשומת לב להפקת האירוע חברה הבא.

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these