אתרי מכירות באינטרנט – ככה הפכתי לאימפריה של בגדי ים

 

את האהבה שלי לבגדי ים כולם יודעים. מאז ומתמיד ידעתי שאני רוצה להקים מעצמה לבגדי ים אשר יהיו בכל המידות והגזרות ויתאימו גם לבנות שיכולות להיות דוגמניות של ויקטוריה סיקרט וגם לנשים גדולות יותר אשר היו יכולות להיות דוגמניות של חברת מתאים לי. ברגע שפתחתי את החנות שלי רחוב קינג ג'ורג' והעמדתי בובות בחלון הראווה החלו לפקוד אותי נשים ללא הפסקה. פתחתי את החנות בדיוק בזמן הנכון, איזור חודש מאי, כאשר מתחילים לרכוש בגדי ים לקראת הקיץ. עם זאת, על מנת לא לנוח על זרי הדפנה, היה לי ברור שכדי לקדם את המכירות אני חייבת לפנות לערוץ של אתרי מכירות באינטרנט.

שוחחתי עם אחי אשר עובד בחברת מחשבים ושאלתי אותו על איזו חברה המתמחה בבניית אתרי מכירות באינטרנט הוא ממליץ ואליה פניתי. הסברתי להם שאני מחפשת לבנות אתר אשר לא יראה כמו כל שאר אתרי מכירות באינטרנט אלא יהיה אתר נוח אשר נותן לכל אישה לראות את בבגד הים על הגוף שלה כסוג של סימולציה ואז היא יכולה לבחור טוב יותר אם מעוניינת לרכוש אותו או לא. בנוסף אני מעוניינת לשים דגש על נושא השירות והמשלוחים.

אני לא רוצה שהאתר שלי יהיה כמו שאר אתרי מכירות באינטרנט שכאשר עושים הזמנה ומזינים את כרטיס האשראי אין עם מי לדבר יותר ומרגישים מרומים. אני רוצה לתת ללקוחות שלי שירות אשר יצור את החוויה כביכול הן בחנות עצמה. הבעיה שיש לי עם רוב אתרי מכירות באינטרנט היא שהם מוכוונים למכירות בלבד ואני רוצה שהחנות האינטרנטית שלי תיתן חוויה מלאה של שירות ורכישת בגד הים ולא חוויה מנוכרת של חיפוש ספוראדי באינטרנט. התכונה בה אני דומה לאתרי מכירות באינטרנט היא שאני מכוונת לקהל רחב של לקוחות: יש לי בגדי ים ברזילאים, שלמים, לספורט במידות גדולות, מעוצבים לפי מעצבים בעלי שם עולמי ואף כאלו שאפשר לעשות בינהם מיקס בין החלק העליון והתחתון ואז אפשר לשלב בין שני צבעים שונים.

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these