אטרקציות לילדים | מופע דיסני על הקרח | מחיר כרטיס – דיסני על הקרח

דיסני על הקרח

הילדים של היום אינם מסתפקים עוד בצפייה טלויזיה או בסרט חדש. כשהילדים בחופשה הם מצפים לבלות את ימי החופש שלהם באמצעות אטרקציות חוויתיות שימלאו את ליבם, שיפתיעו אותם, ויציבו רף חדש גם להם בעולם האטרקציות של הילדים. כדי להנות מחוויה שתשאיר אותם פעורי פה ונדהמים ותסחוף אותם לעולמות רחוקים והרפתקאות שתמיד חלמו עליהם, זו צריכה להיות חוויה יחודית אך מעולם התוכן שלהם שמשלבת את כוכבי הילדים והדמויות הנערצות עליהם. כזוהי בדיוק החוויה המיוחדת של דיסני על הקרח.

במופעים של דיסני על הקרח, הילדים יוכלו להנות מחוויה יחודית של צפייה במופע אומנותי מרהיב בו יותר מחמישים רקדנים יפזזו על הקרח בקלילות ובהרמוניה מדהימה, לצלילי מוזיקה קלאסית שתעשיר את עולם הילדים וכמובן בתלבושות של הדמויות האהובות ביותר על הילדים של דיסני על הקרח. כל הדמויות שצפו בהם בסרטי הקולנוע של דיסני, אנה ואלזה, וגיבורי לשבור את הקרח וחביבי הבנים שבין הילדים גיבורי הסרט מכוניות, כל אלו יהפכו למציאות, לדמויות אמיתיות שיוסיפו מימד נוסף על עולם הקולנוע השטוח והדו מימד. רק בדיסני על הקרח, יוכלו הילדים להיות מועשרים מחוויה אומנותית של ריקודי החלקה על הקרח ממש כמו עולם המבוגרים, ולהנות ממופע החלקה על הקרח אומנותי קלאסי כזה שפועל בכל העולם ומעשיר את עולמם התרבותי של המבוגרים, וכמובן שדיסני על הקרח הוא מופע שמתאים עצמו במיוחד לאהבות של הילדים. מפגיש אותם בצורה אינטילגנתית וחוויתית עם הדמויות האהובות עליהם של דיסני, שכל ילד גדל עליהם, ומרתק אותם לכסא וגורם להם לצפות במופע חוויתי שיעניק להם מימד חדש תרבותי ואהבה חדשה, ריקוד ומוסיקה קלאסיים שהם חלק מהעולם התרבותי אומנותי שכה היינו רוצים שילדינו יעריצו ויתחנכו עליו, והנה כאן, במופע דיסני על הקרח, הילדים יכירו את עולם המופלא הזה, ויזכו להנות ולהיות מועשרים בתוכן אומנותי רגיש איכותי וקלאסי ויוצא דופן בחוויה הכוללת שהוא נותן לילד הצופה בו, מעשיר את עולם התרבותי של הילד דרך הדמויות הכל כך מוכרות לו ואהובות עליו וכל זה במופע אחד מדהים של דיסני על הקרח.

אם כן, אין שום התלבטות, הוציאו את ילדיכם מהשגרה הנמוכה של סדרות הטלויזיה ומעולם דו מימדי שלא מתיר הרבה מקום לדמיון ולהתפתחות רוחנית וקחו אותם למופע המרהיב של דיסני על הקרח.

 

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these