אטרקציות בשרון -פיינטבול כפר סבא

אל פיינטבול כפר סבא הגענו חבורה של אנשים שעובדים יחד בחברה גדולה, היחסים בינינו בעבודה הם יחסים חבריים אך בעיקר מקצועיים. בשגרת העבודה הלחוצה שלנו, אנו כמעט לא מתפנים לשבת לקפה, לפטפט או ליצור קשרים חברתיים.

ולכן הופתענו מאוד כשקיבלנו מייל ממחלקת כח אדם שמזמין את כולנו בשבוע הבא לפיינטבול כפר סבא ליום גיבוש חברה.

אין לתאר את הפרצופים ההמומים של אנשי הצוות שקראו את המייל. פיינטבול כפר סבא? מה זה בכלל, מה עושים שם. רב האנשים לא ידעו כלל מה זה פיינטבול, לא שיחקו בזה מעולם ובטח לא ביקרו בפיינטבול כפר סבא.

 

הגיע היום, והגענו בשעת בוקר מוקדמת לפיינטבול כפר סבא, כולם מוכנים ומזומנים ליום כייף, אך מעט מהוססים ואפילו נבוכים, בכל זאת, אנו רגילים לפגוש זה את זה בכל בוקר בבגדים מחוייטים, וערשת פנים רצינית, מקסימום חיוך קליל של בוקר טוב ולא יותר מזה וכעת, כולנו עומדים במבוכה יחד מהפעילות שמתכננים לנו בפיינטבול כפר סבא.

 

כשהגיע הנציג של מתחם פיינטבול כפר סבא, והחל להסביר לנו על מה אנו הולכים לעשות היום וחילק לנו את הביגוד הקרבי, כולם צחקו במבוכה והתחילו להשתחרר מההלם שפקד אותנו. אחרי הכל קצת שיחרור וכייף לא יזיק לנו להווי החברתי, ואם כבר גיבוש אז בהחלט חוויה לעשות אותה בפיינטבול כפר סבא.

 

משם הכל הלך והשתחרר, ערשת הפנים של כל החבורה נהיתה נינוחה ומחוייכת, צחקוקים רבים נשמעו, פיטפוטים ובדיחות החלו לזרום בקהל הרציני והאוירה החלה להתחמם. השמש היוקדת תרמה לא מעט לחימום האוירה ויצאנו לדרך.

כל אחד מאתנו אחז בנשק והיה מוכן להסתער על היריבים, עמדנו מוכנים והמתנו במתח לשריקת הפתיחה, וכשזו נשמעה החלו כולם קופצים ורצים לכל עבר.

 

פיינטבול כפר סבא מעולם לא נראה קופצני יותר ופעיל מאיך שהוא נראה באותו בוקר, כאילו החליפו לנו סוללות או ניקו את האבק והגלגלים החלו להסתובב. כולנו אחוזי טרוף, רצים לכל עבר, פזצטות וגילגולים לא נחסכו מאתנו, צעקות וצחוקים מכל פינה הלהיטו את החבורה העליזה.

פעילות כל כך מהנה וכייפית שחווינו בפיינטבול כפר סבא, עוד לא היתה לנו.

 

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these