אחריות מקצועית למטפלים | אחריות מקצועית – ביטוח אחריות מקצועית למטפלים

 אחריות מקצועית למטפלים | אחריות מקצועית – ביטוח אחריות מקצועית למטפלים

בכל יום אנו שמים את גופנו בידי מטפלים מסוגים שונים. החל מכירופרקט או מעסה שישחרר לנו את הגב התפוס ועד קוסמטיקאית שתטפל לנו בעור הרגיש במקומות רגישים בגוף ובפנים.

כמובן שלפני שאנו בוחרים את המטפל שלנו, אנו ננהג באחריות רבה, נחפש את בעל המקצוע הטוב ביותר, נעזר בהמלצות של חברים ומכרים, נקרא על הטיפולים שלו, נפגש אתו ונבדוק האם הטיפול שהוא נותן אכן מתאים לנו ולאחר שבחרנו את המטפל הטוב ביותר, למעשה עשינו ככל שיכולנו וכעת המקום הוא של המטפל עצמו. הכדור עובר אל המטפל והוא מעתה יצטרך לדאוג שהכל יעבוד כמו שצריך. הוא זה שאחראי לתת לנו את הטיפול הטוב ביותר באופן המקצועי והאיכותי שאנו דורשים עבורנו.

גם למטפל עצמו יש לא מעט חששות בתקשורת עם המטופל שלפניו. מגיע אליו אדם שמעולם לא פגש והוא לא יודע בוודאות את העבר הרפואי שלו או את ההיסטוריה שלו מלבד התוכן שהוא מספר לו. ולכן כל מטפל נוהג אף הוא במשנה זהירות כאשר הוא מתחיל לטפל במטופל חדש. הוא יברר את כל הפרטים שוהמידע שהוא זקוק לו ויבדוק האם הוא אכן יוכל לעזור לו באמצעת הטיפול שלו. אך כדי לוודא שהוא אכן עושה את הכי טוב שהוא יכול, הוא חייב לדאוג לעצמו ואם הוא מטפל אחראי, הוא יהיה אחראי גם לעצמו ויעשה ביטוח אחריות מקצועית למטפלים. הרי כל מטפל לא יכול להתחייב במאה אחוז למאה אחוזי הצלחה. ומה קורה במקרים האלו שהטיפול אינו מצליח? אם אין למטפל ביטוח אחריות מקצועית למטפלים, הסיפור יכול להתגלגל למקומות אפלים מאוד. מקרים נדירים של חוסר זהירות עלולים לגרום גם לכירופרקט או לקוסמטיקאית הכי מקצועיים לעשות טעות חמורה שעלולה לגרום נזק פיזי למטופל. מה עושים במצב שכזה? ביטוח אחריות מקצועית למטפלים בא למלא את ההגנה עבור המטפל בדיוק במקרים שכאלו. אם המטופל יחוש כי נגרם לו נזק וירצה לתבוע את המטפל, ביטוח אחריות מקצועית למטפלים יכסה עבורו את כלל ההוצאות המשפטיות שעלולות להסתכם בסכומים עצומים. ועל כן ביטוח אחריות מקצועית למטפלים הוא כלי חשוב מאוד לכל מטפל.

 

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these