שמלות ערב לחתונה – הרכישה המרגשת ביותר

 

אחי אזר אומץ וסוף סוף הציע לחברה שלו נישואים. הם אומנם יחד רק שנה אבל זה היה ברור מהרגע הראשון שזה זה ולא הבנו למה הוא חיכה. אחרי שהוא הציע לה נישואים הם התחילו בכל ההכנות לחתונה: ראשית צריך לסגור אולם. אחר כך צריך לדאוג לקייטרינג, לצלם ולמוזיקה. במקביל הם היו צריכים לדאוג להזמנות וסידורי הפרחים והמפיות באולם. הנושא הכי קשה לדאוג לו שחברתו של אחי דחתה לסוף הוא סוגיית השמלה. היא רצתה משהו מאוד ספציפי ולא משנה כמה חיפשה לא הצליחה למצוא מה שרצתה.

אמרתי לה שכמו כל בעיה, אין טעם לתקוף אותה באותה הדרך שבה עבדנו עד היום, כדאי לנסות דרך אחרת. אמרתי לה שתבוא לחפש איתי שמלות ערב לחתונה בשבילי ואולי כך תקבל רעיון לשמלה עבורה. קבענו להסתובב ביום חמישי בבוקר בתל אביב ולחרוש את הרחובות שבהם יש חנויות אחת אחרי השנייה כך שנוכל להספיק כמה שיותר. התחלנו לעבור בחנויות, גם אני לא ידעתי מה אני מחפשת אבל היה לי ברור שבחנות שיש שמלות ערב לחתונה אמצא מה שאני רוצה. אחרי שלוש חנויות נכנסנו לחנות ואיך שנכנסנו כל אחת מאיתנו נגשה לקצה אחר של החנות שמלות ערב לחתונה ושלפה מיד שמלה מאחד הקולבים. הסתובבנו אחת לעבר השנייה ואמרנו: "זהו. מצאתי".

הייתה דקה דומיה ואז התחלנו לצחוק. מבלי לשים לב, באותה החנות של שמלות ערב לחתונה מצאנו שתינו את השמלה שחיפשנו. חברה של אחי מצאה במקרה שמלה לבנה, יפה ופשוטה – בדיוק כמו שרצתה, ואני מצאתי שמלה בצבע כחול רויאל עם גב חשוף וסגורה מלפנים בדיוק כמו שרציתי. מדדנו את השמלות ערב לחתונה שבחרנו והן היו בדיוק המידה של כל אחת מאיתנו. אפילו באורך השמלה לא היה צריך לעשות כל תיקון. ניגשנו לקופה ושילמנו על השמלות ערב לחתונה ונסענו הביתה. לא האמנתי שהיום שלנו יהיה כל כך מוצלח כפי שהיה. בדרך הביתה אמרתי לחברה של אחי – תמיד תזכרי: חשיבה מחוץ לקופסא בדרך כלל תביא עימה את הפתרון לבעיה.

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these