ראש הנקרה – אתר התיירות של הצפון

אם אתם רוצים לטייל בצפון, ראש הנקרה הוא המקום המושלם שבו תוכלו לראות ולחוות דברים שאין כמותם עוד בארץ. הנה כל הסיבות שבגללן זהו אתר התיירות הכי טוב בצפון.

רוצים לצאת לטיול משפחתי אבל לא יודעים לאן? חשבתם אולי לנסוע לצפון, שם תוכלו לטייל בשמורת הטבע הכי יפה בארץ- ראש הנקרה.

ראש הנקרה הוא המקום המושלם שבו אתם וכל המשפחה או החברים יכולים לראות נופים מדהימים ולחוות מסע מרתק במיוחד אל העבר. לא לחינם הוא פופולארי כל כך, בקרב ישראלים ותיירים מחו"ל כאחד. כולם כבר יודעים, כשרוצים טיול בטבע וליהנות מאטרקציות מיוחדות, זה היעד הכי טוב.

ראש הנקרה
יציאה מנקרות ראש הנקרה לכיוון הים התיכון

כל כך הרבה אפשרויות בראש הנקרה

ראש הנקרה מציע לכם את אחת האטרקציות הכי מיוחדות בכל העולם- הרכבל התלול והקצר ביותר שנראה אי פעם. לרכבל יש 2 קרוניות, אחת צהובה ואחת אדומה, והוא פועל כמעט לאורך כל השנה, מלבד ימים שבהם הרוח חזרה מדי. הוא יוצא במפעל דופלמאיירהנמצא באוסטריה והוא כיום תחת פיקוח של החברה המייצרת והטכניון. הרכבל הוא למעשה אמצעי הגישה העירקי לנקודה בה אפשר להתחיל את הטיול במסתורי הנקרות של השמורה. הרכבל יורד לעבר הנקרות מגובה של 70 מטר מעל פני הים ובזווית של 60 מעלות, ונוף הים שנשקף מקרונית הרכבל במהלך הנסיעה הוא ממש עוצר נשימה. בהחלט כדאי להגיע עם מצלמות כדי להנציח את היופי הזה.

כשמגיעים לנקרות  ראש הנקרה אפשר להעביר את הזמן עם כמה חוויות מיוחדות, כשהמומלצת ביותר היא צלילה. הנקרות מאפשרות צלילה בתוך מערכת מסועפת של מערות ומעברים תת ימיים שיש בהם המון בעלי חיים נהדרים. הצלילה היא במים רדודים יחסית (עומק מקסימלי של 6 מטר), אבל בכל זאת נדרשת מיומנות ויכולות איזון. במהלך הצלילה אפשר לראות דגי גרזינונים, ספוגים צבעוניים על קירות המערות ודגים מסוגים שונים.

עוד בנקרות, אפשר להיכנס לאולם שבו יש מייצג אור קולי שמציג את סיפור הנקרות. אפשר לשמוע על האגדה העתיקה, להבין ולראות איך הנקרות נוצרו, להכיר מקרוב את כל בעלי החיים שגרים באזור ולחוות כ 15 רגעים קסומים. בין השאר, המייצג מראה את סיפור חציבת מנהרות הרכבת על ידי הבריטים. המייצג מוקרן במספר שפות שונות, כולל עברית, רוסית, ערבית, אנגלית ועוד.

מומלץ גם להתהלך בטיילת היפה שצופה לים.

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these

No Related Post