סליקת אשראי | מערכות סליקה בישראל | סליקת אשראי אונליין – חברת סליקה

חברת סליקה

הקידמה מובילה אותנו לשינויים אין ספור בכל תחומי החיים.

גם הרגלי הצריכה הקניה והכלכלה שלנו השתנו ללא היכר בעשור האחרון. בעבר הרכישה והתשלומים נעשו באופן ישיר על ידי הלקוח לנותן השרות וכיום רבים משתמשים בחברת סליקה שמהווה גורם שלישי חיצוני.

רכישת שרות  או קניה של מוצר היו בעבר בהכרח חוויה שונה לגמרי מהקניה של אותו המוצר בדיוק או אותו השרות.

בעבר יצאו הלקוחות פיזית החוצה למרכזי קניות, חנויות, קניונים ונהנו מחווית קניה שהיתה תלויה בהמון גורמים חיצוניים. תנאי סביבה , תנאי השרות של החנויות ובתי השרות וכמובן גם מתנאים אחרים כגון מזג אויר, זמן ותורים שהשתנו לפי יום בשבוע ושעה במשך היום או הלילה.

כיום חווית הקניה שונה. רבים מהקונים מעוניינים לחסוך זמן יקר ועושים קניות אונליין, באתרי אינטרנט או מחנויות באופן ישיר דרך הטלפון.

גם נותני השירות עצמם שינו את מגוון שרותי התשלום שלהם והם משתמשים בחברת סליקה שתעשה עבורם את חיוב הלקוח.

חברת סליקה מספקת לחברות שונות אפשרויות מגוונות לחייב כרטיסי אשראי תוך זמן קצר ולקבל את האישור הנדרש בו במקום. חברת הסליקה פותרת את הנוהל המגושם של החברות והסוחרים להתקשר בעצמם עם חברות האשראי ולאשר את העסקה תוך שהם מבזבזים זמן יקר ומפסידים לקוחות הממתינים בתור. חברת הסליקה מאשרת עבורם במיידי את העסקאות. מה גם שחברת סליקה היא יתרון עצום לסוחרים ונותני שרותים שיש להם מגוון לקוחות מהארץ ומחו"ל המחזיקים מגוון כרטיסי אשראי, גם בינלאומיים.

חברת הסליקה כיום היא פתרון מתקדם ויעיל לחווית קניה יעילה ונוחה יותר הן לצד של הלקוח והן לצד של הסוחר. חברת הסליקה מציעה פתרונות למצבי תשלום שאין לכל בית עסק כדי להגדיל את טווח הלקוחות של בית העסק ולאפשר גם ללקוחות מחו"ל, גם ללקוחות שיכולים לעשות רק רכישו אונליין וגם ללקוחות המחזיקים בכרטיסי אשראי מסוגים שונים, לבצע את הרכישות באותו בית העסק מבלי שבעל העסק יהיה מוגבל במתן השרות כיוון שבעבר היה תלוי בבדיקות מסובכות וארוכות של כל לקוח. כיום חברת סליקה מפנה לו את הזמן הזה ועושה זאת עבורו בזמן קצר ובזמן אמת בעת רכישת המוצר או השירות.

 

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these