מציאת משרות בכירים בליווי מקצועי

שנים רבות השקעתם בלימודים ובחרתם במשרות מאתגרות שיוכלו להוביל אתכם לתפקידים בכירים. עד שהגעתם לעמדה הזו, צברתם הרבה ידע מקצועי וניסיון ויש לכם קורות חיים מרשימים. ניסיון ניהולי, יש לכם; יכולות ותכונות שבכירים צריכים, גם את זה יש לכם. עכשיו אתם רק צריכים למצוא משרות בכירים שיתאימו לכם.

היום, לא רק שכירים זוטרים נתקלים בקושי למצוא עבודה, וגם בכירים עלולים למצוא עצמם מחוסרי עבודה מסיבות כאלה ואחרות. גם בגיל מתקדם יחסית, לא מאוחר מדי לשאוף גבוה ולחפש עבודה חדשה. אומנם הסטטיסטיקה של השתלבות אנשים בגילאי 40 פלוס בשוק העבודה לא מציגה תמונה אופטימית, אך בעזרת ליווי מקצועי ניתן למצוא את המשרות המתאימות.

משרות בכירים
משרות בכירים בדרך שלכם להצלחה

מה צריך לדעת בתחום משרות בכירים

לפני הכל, חשוב לומר שלמרות כל הניסיון שלכם, מעסיקים לא בהכרח ימהרו לחטוף אתכם למשרה בכירה שהתפנתה אצלם בעסק. עם זאת, שלא כמו משרות זוטרות, משרות בכירים מצריכות הרבה ניסיון ולכן הניסיון שצברתם לא יעבוד לרעתכם ולא תתויגו כ"אובר קוואליפייד". במקרה של בכירים, מי שמנוסה יותר, יש לו יתרון גדול יותר. ועדיין, שוק התעסוקה גם בעולם הבכירים הוא די צפוף, ויש תחרות גדולה על כל תפקיד נחשק. מי שמתקבל לתפקיד, הוא מי שיודע להדגיש בצורה הטובה ביותר את היתרונות שלו ולטשטש את החסרונות, הרבה יותר טוב לעומת מועמדים אחרים.

איך אותם בכירים הצליחו להשתפשף ולשווק עצמם בצורה הנכונה? יכול להיות שיש להם את התכונות הנדרשות באופן טבעי. אופציה אחרת היא שהם קיבלו ייעוץ וליווי מקצועי מאנשים מתחום ההשמה. אם כן, עזרה מקצועית בחיפוש אחר משרות בכירים היא דבר נחוץ, ובפרט כשנמצאים בטווח הגילאים שכיום נדחק במידה מסוימת אל השוליים לטובת אנשים צעירים יותר. בתהליך של חיפוש עבודה, צריך לדעת מהו הלך המחשבה של המעסיק או המראיין ולתת לו את המידע בהתאם.

למרות שאתם מתחרים מול הרבה אנשים על תפקיד בכיר, אלו אנשים צעירים שיהיו אחראים על תהליך הגיוס שלכם, וסביר להניח שיש להם הרבה פחות ניסיון ב- משרות בכירים מזה שיש לכם. אתם צריכים לדעת איך להתאים עצמכם למגייסים הצעירים, כיוון שהם אלו שיקבעו את המשך הדרך שלכם בתהליך הגיוס והמיון. כאן בדיוק – אך לא רק – טמונה החשיבות הרבה של ייעוץ מצד אנשי מקצוע בתחום ההשמה.

אם אתם נמצאים במצב הזה, ואתם רוצים להגדיל את הסיכויים שלכם להשיג את העבודה הנחשקת, מומחים בתחום ההשמה יוכלו לעזור לכם. אתם תקבלו מהם את הידע והכלים הדרושים לבניית קו"ח, ריאיון וכל שלב אחר בתהליך הגיוס.

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these

No Related Post