מזוודות טרולי | מזוודה | מזוודות במבצע- מזוודות

מזוודות

מזוודות הם פריט מאד שימושי אשר באמצעותו ניתן לאחסן תכולה רבה כאשר רוצים לנסוע לחופשה מסוימת בין אם מדובר בחופשה לזמן קצר בארץ ובין אם מדובר בחופשה ארוכה לחו"ל.

טרם בחירת המזוודה יש לדעת באיזה נסיעה מדובר וזאת בכדי לדעת להתאים את גודל המזוודה שכן ישנם מזוודות גדולות וישנם מזוודות בינוניות עד קטנות.

בעת הגעה לשדה תעופה בודקים את המזוודות באמצעות בדיקות ביטחוניות כדי לראות האם אין חפץ חשוד בתוך המזוודה.

את המזוודות הקטנות ניתן לעלות למטוס אך גם הם דורשות בדיקה.

כאשר אורזים את המזוודות לפני טיסה יש לדעת לארוז אותם נכון שיהיה מקום עבור כל מה שמעוניינים לקחת.

 

במזוודות הקטנות שמותר לעלות למטוס יש לקחת דברי ערך חשובים כמו תכשיטים, משקפיים, כסף, דרכונים, מכשירי צילום וכל שאר הדברים החשובים, ואילו ביגוד וחפצים גדולים יש לאחסן במזוודה הגדולה הנשלחת בטיסה.

אלו אשר רוצים להנות ממקום רב במזוודות יכולים לגלגל את הבגדים במהופך ולעטוף אותם בשקית ניילון, על ידי כך הבגדים גם נשמרים ואינם נהרסים וגם נוצר מקום רב יותר במזוודה.

יש להקפיד לארוז בצורה טובה דברים שבירים ויקרי ערך או דברי שיכולים לגרום ללכלוך הביגוד, כמו מוצרי קוסמטיקה, משקאות, בשמים, או כל דבר אחר שיכול ליפול או להישבר.

 

במזוודות הקטנות שמעלים איתנו למטוס אין לקחת דברים נוזליים ועל כן חשוב להקפיד לסדר נכון את הפריטים במזוודות, מה נוזלי ומתאים למזוודה הגדולה, ומה אינו נוזלי וניתן לאחסנו במזוודה הקטנה.

רצוי ומומלץ לרשום שם וכתובת מחוץ למזוודה וגם בתוכה ואם רשומים כבר פרטים על המזוודה אזי לבדוק שאכן הם נכונים ומעודכנים, וזאת בכדי לא להתבלבל עם מזוודות של אנשים אחרים וכן במקרה שהמזוודה נשלחת למקום אחר תמיד ניתן לדעת מיהו בעל המזוודה.

 

יש לבדוק שאכן המזוודה נעולה היטב ודברים לא יפלו ממנה.

וכן מומלץ לשים סימן זיהוי כלשהו כמו שרוך צבעוני או מדבקה צבעונית, ועל ידי כך ניתן לזהות בקלות רבה את המזוודה בין ערימת המזוודות הרבה שיוצאת מן המטוס.

דברים חדים כמו מספריים, פצירה, אולר, וכד' יש לשלוח רק בתוך התיק הגדול הנשלח לבטן המטוס.

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these