מאמנים לחיים | בית ספר לקואצ'ינג | קורס coaching – לימודי קואצ'ינג

מאמנים לחיים | בית ספר לקואצ'ינג | קורס coaching  – לימודי קואצ'ינג

 

לימודי קואצ'ינג אלו לימודים אשר הפכו בשנים האחרונות להיות מאד פופולאריים עבור כל אלה שרוצים להשפיע על חייהם הפרטיים וכן על חייהם של אחרים.

אלו אשר רוצים לקדם תחומים רבים בחייהם יכולים ללמוד את הלימודי קואצ'ינג ובכך להעניק לעצמם חיים מוצלחים יותר וטובים יותר.

פירוש המילה קואצ'ינג זה אימון והיא נלקחת מהשפה ההונגרית מהמילה kocsi.

מאמן זוהי הגדרה שיכולה להיות כוללת עבור נושאים רבים.

 

המאמן הוא זה אשר מוביל אותנו להצלחות שונות בחיים בכל תחומי האימון השונים.

אחד שהוא מאמן גופני מוביל אותנו לעבר ייעדים גופניים עם תוצאות רצויות.

אחד אשר הולך ללמוד לימודי קואצ'ינג הופך להיות מאמן אשר מדריך בקידום מטרות חשובות בחיים, בקידום אנשים כלפי המטרות שהם שואפים להגיע אליהם, רק שהפעם הדרך היא פסיכולוגית, אופן זה נעשה על ידי שבירת מחסומים מנטליים.

 

לימודי קואצ'ינג הם לימודים שנחשבים כמספקים ומעשירים ביותר את השכלתו של האדם, הלימודים הללו עוזרים לאדם ללמוד ערך מוסף גדול לחיים.

אדם אשר לומד לימודי קואצ'ינג יוצא למעין מסע בתוך עצמו ומגלה ערכים רבים, החזון והמטרות זה כאשר הדרך היא מובנית, ומתמקדת בהווה תוך כדי מטרות מדויקות וברורות.

 

להיות מאמן אישי זה אומר לסייע לאנשים, להתקדם, ולתת מענה לכל דבר שנצרך,אך עם זאת לדעת שמדובר בהשגת מטרותיהם, התפתחות אישית, מימוש של הגשמת חלומות,העלאת צמצום של הפער בין הרצוי למצוי, וסיפוק מן חייהם.

בלימודי קואצ'ינג , לומדים המשתתפים את האומנות המיוחדת הזאת,תוך כדי שהם עוברים בעצמם תהליכים אימוניים אישיים אשר חושפים אותם לכל מיני טכניקות שונות, ועל ידי כך הם מפתחים מיומנויות אישיות ובין אישיות.

לימודי קואצ'ינג אלו לימודים אשר מעניקים חוויה עצומה, בקורס זה הינכם תחוו קודם כל על עצמכם את כל התהליך ורק אז תוכלו גם ליישם אותו על אחרים.

 

ההכשרה של קורס אימון אישי כוללת עבודה אישית של המאמנים לעתיד, הכלים אשר נרכשים במסגרת הלימודים הללו הם כלים המסייעים לניהול נכון של אימונים אישיים גם במהלך החיים וגם לאותם אנשים שצריכים סיוע ועזרה ממאמנים אישיים שידריכו אותם להתנהלות נכונה במהלך חייהם.

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these