יופיו הקלאסי של ה-Meteor Diamond

Meteor Diamond

ה-Meteor Diamond הינו יהלום אשר הושקעה משבה רבה בפיתוחו. בואו לגלות את היהלום היפהפה הזה.

עשר צדדים. שבעים ואחת פאות. מה עוד צריך לומר על ה-Meteor Diamond שפותח על ידי חברת Lili Diamonds? תכנון החיתוך הזה היה מסובך בדיוק כפי שזה נשמע. החישובים הקפדנים, הניסיונות החוזרים, העבודה הקשה, העיצוב המוקפד- כל אלה חברו יחד לכדי יהלום מיוחד במינו. המראה הגאומטרי של ה-Meteor Diamond עוצר נשימה ומיוחד במינו. כל אחד מעשרת הצדדים נחתך בזווית מדויקת על מנת להפיק בוהק מקסימלי מקרני האור המנתרים מזוויות הפאות שמרכיבים את היהלום. עם יהלום כזה אי אפשר לטעות. זה היופי הקלאסי של יהלום איכותי ביחד עם חיתוך וירטואוזי אשר מדגים כיצד ניתן להוסיף ולשבח את יופיים של אבני החן היוקרתיים הללו בעזרת תכנון ועבודה מקצועיים. ריבוי הפאות של חיתוך היהלום יוצר מראה מנצנץ במיוחד. המספר הרב של הפאות מאפשר לאור להשתקף ולנתר עם כל תזוזה הכי קטנה של היהלום ויוצר מראה עוצר נשימה. כל התכונות הללו של ה-Meteor Diamond חוברים יחד לכדי יהלום עם מראה גאומטרי, מורכב, מפואר אך עם זאת שומר על מראה קלאסי ואיכותי.

אפשרויות עיצוב רבות בשילוב ה-Meteor Diamond

את ה-Meteor Diamond ניתן לשלב בתכשיט במגוון אופנים. הכי מתבקש, כמובן, זה לשלב אותו בטבעת אירוסין. העיצוב הקלאסי של טבעת עם יהלום אחד בפני עצמו בתושבת הולמת מאוד מתאים ל-Meteor Diamond. היהלום הזה כה מיוחד ויפה שהוא מסוגל לעמוד בפני עצמו ולקבוע את יופיו של הטבעת מעצם נוכחותו המפוארת. אך האופציות אינן מסתמכות בזה. את ה-Meteor Diamond ניתן לשלב בעיצובי תכשיטים רבים העושים שימוש באבני יהלום קטנים אשר מונחים בקפדנות מסביב לאבן המרכזית כעיטור נוסף. ולא צריך להגביל את השימוש רק לטבעות. אפשר בהחלט להשתמש בו גם כתליון לשרשרת ארוכה, לשרשרת קצרה, משובץ בצמיד או כתליון לצמיד, וכמובן גם כעגילים צמודים לתנוך האוזן או ארוכים ונתלים.

חברת Lili Diamonds, אשר פיתחה את חיתוך ה-Meteor Diamond, הינה חברה ותיקה בתחום היהלומים הממוקמת בבורסת היהלומים ברמת גן. Lili Diamonds חתומה על פיתוחם של יהלומים רבים ומפוארים נוספים. החברה מחזיקה פטנט עולמי על חיתוכים אלה ומציגה ומשווקת אותם ברחבי העולם. כל החיתוכים אשר החברה מפתחת הינם מן השורה הראשונה של יהלומים. יהלומי החברה מוכרים בשל איכותם ויופיים והייחוד של חיתוכם. חשוב לשים לב לכך שהיהלום הוא אכן יהלום Lili אותנטי ואף ניתן לקבל תעודת המציינת זאת לפי בקשה.

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these