חושב לקנות מאזדה 6?

מאזדה 6 |מאזדה 6 למכירה

מאזדה 6 הינה בין הפיתוחים המשמעותיים ביותר של החברה המוכרת והאהובה בישראל. זוהי למעשה המכונית השנייה המגיעה לארץ עם טכנולוגיה ייחודית פרי ייצורה של החברה. טכנולוגיה זו הנקראת סקיאקטיב הינה טכנולוגיה המאפשרת לנוהגים ברכב לשפר את ביצועיהם גם אם אינם נהגים מדופלמים, וליהנות מצריכת דלק מופחתת באופן משמעותי. ישנם שני מנועים עיקריים בהם נמכרת המאזדה 6 החדשה, אחד של 2.0 ליטר ו-155 כוחות סוס או 2.5 ליטר ו-185 כוחות סוס. שני הרכבים מגיעים עם תיבת הילוכים מפנקת של שישה הילוכים אוטומטיים.
ברכב הקטן יותר יקבלו הנוהגים ברכב מאזדנ שתי רמות אבזור מפנקות ואישיות המותאמות לצרכים האישיים של הנהג הישראלי. ברכב הגדול ניתן למצוא שלוש רמות אבזור במרכב סדאן המוכר. העיצוב הייחודי של מאזדה 6 אינו ניתן להתעלמות באמצע הרחוב, בכניסה לבית או בכל מקום אחר אותו מסמן נהג המאזדה. תודות לעבודה פרטנית והשקעה משמעותית בעיצוב, יכולים נהגי המאזדה 6 ליהנות ממראה קשוח ויוקרתי, זאת מבלי להפחית מיכולותיה להסיע את כל המשפחה לבית הספר או לטיול.
תא הנוסעים של המאזדה הינו בעל עיצוב המזכיר דגמים קודמים של המאזדה, רק שניכר כי הפעם האבזור שופע פי כמה, ומציע מקום לנהג וליושבים מאחור ללא חסכון. תא מטען לא גדול במיוחד אולם המקום בתוך הרכב מפצה עליו. הביצועים מרשימים ומזכירים למה באמת חשוב ליהנות מנהגיה בכביש. הנוחות של הנהיגה ברכב שומרת על יכולת דינאמית המחייה מחדש את יכולותיה של המאזדה על הביטויים השונים. גם מחוץ לעיר מעניקה המאזדה חוויה מענגת ומפנקת לכל אורך הדרך. המנוע האיכותי ורב הכוח מצדיק את היציאה מהעיר מחד וגם את הנסיעות בכבישים המצומצמים מאידך.
אין ספק כי מדובר באחת המכוניות הקלאסיות והמושקעות ביותר בישראל שהגיעו אלינו לאחרונה. חובבי הנהיגה והנסיעה יכולים לגלות כי התמורה למחיר בהחלט מצדיקה את עצמה ואף יותר מכך, תודות לחסכון המשמעותי בדלק והגה הכוח המעניק תחושת שליטה מרבית במהלך הנהיגה. אין ספק כי זוהי אחת המכוניות שהולכות לככב בין מגוון המכוניות בישראל בשנה הקרובה.

מאזדה 6
מאזדה 6 היא מכונית מהודרת ויוקרתית. השנייה של חברת מאזדה שהגיעה לארץ החל משנת 2013 עם טכנולוגית ה"סקיאקטיב" המסייעת לשיפור הביצועים ולהפחתת צריכת הדלק. הצרכנים יכולים לבחור בין סוגים וגדלים אחדים- מנוע שני ליטר עם 155 כוחות סוס ומנוע שני ליטר וחצי עם 185 כוחות סיס. במכונית עם המנוע הקטן מוצעות שתי גרסאות מרכב- סטיישן וסדאן ברמת אבזור זוהה. במכונית עם המנוע הגדול מוצעות שלוש רמות אבזור במרכב סדאן בלבד. נראה כי מכונית זו "עלתה לליגה של הגדולות". היא נראית מהודרת, יוקרתית, מאובזרת, עם נוכחות מרשימה ובולטת כבשי וב… חנייה.
תיבת ההילוכים האוטומאטית עובדת בתזמון מושלם עם המנוע ומאפשרת הפקת ביצועים מיטבית. צריכת הדלק של המכונית טובה וחסכונית. מאזדה 6 נוחה לנהיגה בעיר ומחוץ לה.
מאזדה 6 ויש לכם כל מה ש..יש
מנהלים רבים בוחרים במכונית זו. היא מרשימה ומהודרת אבל לא מנקרת עיניים. יש המגדירים אותה כמכונית המנהלים האולטימטיבית. מדובר במכונית חזקה אבל בעלת ביצועים גמישים וזריזים. בין השאר הודות לשלדה הקלה שלה. במכונית מוטמעת טכנולוגיה המסייעת לחיסכון בדלק. מדובר במכונית נוחה מאוד ובעלת "התנהגות כביש" נהדרת. הנוסעים נהנים ממרווח המאפשר נסיעה נוחה. המושבים נוחים וגדולים. אין ספק כי מאזדה 6 היא מכונית אפקטיבית לכל מי שיבחר בה.

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these