אקרו נדל"ן – ויש לכם בית במרכז

אקרו נדל"ן

בין אם אתם רוצים לגור בלב אחת מערי המרכז המובילות ובין אם אתם רוצים לגור קרוב למרכז אבל ליהנות מסגנון חיים נינוח יותר, לחברת אקרו נדל"ן יש כמה פרויקטים שיכולים להתאים לכם!

בחירת בית לרכישה היא לא בחירה פשוטה. הלא מדובר ברכישה שעדיף לעשות פעם אחת ויחידה במהלך החיים, ולכל היותר פעמיים, ולכן צריך להתייחס הן למצב הנוכחי והן למצב שצפוי להיות בעתיד. הבחירה הופכת להיות עוד יותר קשה כאשר רוצים להתמקם באזור מרכז הארץ.

עם זאת, אפשר להתנחם בעובדה שיש היצע נכסי מגורים גדול מאוד, ביניהם נכסים של חברת אקרו נדל"ן שיש לה פרויקטים בתל אביב, הרצליה וארסוף, לצד פרויקטים מצליחים בחו"ל.

לגור בלב ליבו של מרכז הארץ

אם אתם אוהבים את סגנון החיים של הערים הגדולות במרכז הארץ, לחברת אקרו נדל"ן יש כמה פרויקטים שכדאי להכיר:

  • מגדל הגימנסיה: פרויקט מגדל הגימנסיה שוכן בצפון הישן של תל אביב וכולל 108 דירות יוקרתיות ומפנקות שכל אחת מהן היא כמו ווילה, כך שיש תחושת מרחב ונוחות מרבית. כמו כן, תוכלו למצוא בפרויקט זה פנטהאוזים מפוארים שמהם נשקף נוף למרחקים עוצר נשימה.
  • ATRIUM 63- בניין בוטיק שמעוצב ומתוכנן בסגנון הבאוהאוס וממוקם ממש בלב תל אביב. יש בו בסך הכל 36 יחידות דיור הפזורות על פני 4 קומות.
  • רוטשילד 17/ אחד העם 22- פרויקט מגדל מגורים יוקרתי, הנמצא בלב תל אביב ברחוב רוטשילד. הפרויקטים ממוקם בסמוך לבניין משרדים ענק. פרויקט זה מומלץ למי שרוצה קרבה מקסימלית להמון מקומות עבודה פוטנציאליים.

מגורים קרוב למרכז עם אווירה אחרת

הפרויקטים של חברת אקרו נדל"ן יכולים לתת מענה גם למי מכם שמעדיף סגנון חיים שונה מזה של תל אביב; מי שרוצה להיות קרוב לערי המרכז המובילות והמפותחות ביותר אך בו זמנית לגור במקום שיש בו אווירה אחרת- חיים פחות קדחתניים, סביבה שלווה יותר וכן הלאה.

צוקי ארסוף הוא פרויקט מדהים של כ 17 אלף מ"ר ובהם 52 יחידות מגורים ו 56 קוטג'ים ברמה גבוהה במיוחד. הייחודיות של הפרויקט היא במיקום שלו- סמוך לשמורת טבע, על צלע הר. אתם כדיירים בפרויקט תוכלו ליהנות מנוף עוצר נשימה, אוויר נעים ואיכות מגורים גבוהה.

עם היקף השקעות גדול כמו זה שחברת אקרו נדל"ן עושה, תהיו בטוחים שכל פרויקט שבו תבחרו יעניק לכם איכות חיים שחיכיתם לה הרבה מאוד זמן. רק תבחרו את המיקום המועדף עליכם…

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these